شهید آوینی
 
 ‎مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس پذیرای کاروان‌های راهیان نور

از نیمه دوم بهمن ماه امسال تا نیمه اول فرودین ماه سال آینده ، پیش بینی می شود بیش از دو میلیون نفر از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان بازدید کنند .

یحیی غضبان زاده مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان خوزستان با اعلام این مطلب گفت:  با فرا رسیدن تعطیلات پایان سال ، حرکت کاروانهای راهیان نور همچون سالهای گذشته به قصد زیارت مشهد شهیدان و آوردگاه رزمندگان اسلام شتاب می‌گیرد.

وی افزود : امسال مناطقی همچون منطقه عملیاتی والفجر هشت و اروندکنار ، شلمچه ، رمضان ، خیبر ، مزار شهدای هویزه ، بنای شهید چمران و شهدای دشت آزادگان ، منطقه چزابه ، فکه ، شهدای غرب کارون ، فتح المبین و سایت‌های موشکی 4 و 5 دزفول آماده بازدید این عزیزان هستند .

غضبان زاده خاطرنشان کرد استقبال از مناطق عملیاتی سال به سال گسترده‌تر شده است و توجه جوانان و نسل سوم انقلاب به این مناطق و نگاه به آنچه در تاریخ معاصر کشور رخ داده است و از پدران و برادران ایثارگر آنها به جای مانده می‌تواند پیوند عمیقی با ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برقرار سازد و روحیه ایثار و از خودگذشتگی و باور هویت های اسلامی و ایرانی را در آنها تقویت کند .

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo