شهید آوینی
 
 پیام تسلیت مقام معظم رهبری درخصوص حادثه آتش‌سوزی مسجد ارك تهران

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

حادثه‌ی جانگداز آتش‌سوزی در مسجد ارك تهران كه به كشته‌شدن دلخراش و فجیع دهها نفر از بندگان مؤمن و صالح و مصدوم‌شدن تعداد بیشتری از آنان منجر شد، موجب تألم شدید اینجانب گردید.

به یقین آنان كه در حال اقامه نماز در وقت فضیلت و جماعت بودند و برای برپایی عزای سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و فراگیری معارف و تعظیم شعائر دین در خانه‌ی خدا گرد آمده و مشغول بهترین عبادات بودند، اینك به جوار رحمت حق پر كشیده و میهمان سرور و مولای خویش‌اند و عمری “ یالیتنا كنا معكم“ را اینك ادراك كرده و عندالله متنعم‌اند، ان‌شاءالله.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله ارواحنا فداه و همه مصیبت‌دیدگان این ضایعه مؤلمه و مردم عزیز تهران و ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و برای اصحاب مصیبت از حق‌تعالی صبر و شكیبایی و اجرا و پاداش وافر رحمانی مسألت می‌كنم و برای قربانیان این واقعه رحمت و مغفرت و رضوان الهی را استدعا دارم و شفای عاجل و سلامتی كامل و شامل را برای همه‌ی مصدومان و مجروحان و آسیب‌دیدگان از حضرت احدیت طلب می‌كنم.

لازم می‌دانم ضمن تشكر از همه مسؤولان امداد رسان و متصدیان درمان بر لزوم بكارگیری تمام توان در تسریع به رسیدگی و درمان این عزیزان تأكید كنم.

والسلام علیكم و رحمه الله و بركاته

سید علی خامنه‌ای
27 بهمن 1383

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo