شهید آوینی

 

پایگاه اطلاع رسانی هیئت های مذهبی سراسر کشور افتتاح شد

پس از راه اندازی پایگاه اینترنتی حضرت ابوالفضل (ع) و حضرت زینب (س) پایگاه اطلاع رسانی هیئت های مذهبی سراسر کشور افتتاح شد.

سید علی اصغر برقعی، مدیر پایگاه اطلاع رسانی هیئت های مذهبی سراسر کشور، درباره سایت گفت : این پایگاه به مناسبت میلاد امام رضا (ع) افتتاح شده بود اما بسیاری از پیوندهای  آن فعال نبود اما اینک این پایگاه با گستردگی و تنوع موضوعات و عضو پذیری بسیار بالایی در دسترس علاقمندان قرار دارد.

وی افزود : این پایگاه  با پیوندهایی مانند : هیئت های مردمی، دانشجویی، رزمندگان اسلام، دانش آموزی، ایرانیان مقیم خارج از کشور به موضوعات مورد توجه و اخبار و فعالیتهای هیئتها می پردازد. ما در این پایگاه به مباحثی مانند: احکام، وعاظ، اخلاق در هیئت ها، شهدای هیئت، نیز می پردازیم و منابع خوبی را در اختیار مداحان، وعاظ و علاقمندان قرار می دهیم.  همچنین به هر هیئتی امکان استفاده از وبلاگ برای پوشش اخبار هیئت هایشان و پست الکترونیکی خصوصی می دهیم.

مدیر پایگاه اطلاع رسانی هیئت های مذهبی سراسر کشور گفت : تا کنون 170 هیئت از داخل کشور و هیئت هایی از میلان ایتالیا، نیوزیلند، و کویت ثبت نام کرده اند. با توجه به گستردگی هیئت های کشور ثبت نام تعداد بسیاری از هیئت ها را در آینده ای نه چندان دور پیش بینی می کنیم.

وی در پایان از راه اندازی پایگاه حضرت رقیه(س) خبر داده و گفت :  تا کنون 50 درصد این کار انجام شده است.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo