شهید آوینی

 

پنچمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج در تبریز برگزار می شود

پنجمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج با حضور دوازده گروه نمایشی از سراسر کشور از 22 تا 25 دیماه جاری درشهر تبریز برگزار می شود.

حسین مسافر آستانه، دبیر پنجمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج در گفتگو با ستاد خبری جشنواره با بیان این خبر افزود: دوازده گروه نمایشی از شهرستانهای همدان، سنندج ، آستانه اشرفیه، بیجار ، قم ، تبریز ، بناب ، کازرون ، فارسان ، بندر عباس ، رامهرمز و کرج در جشنواره سراسری بسیج بایکدیگر رقابت می کنند.

وس ادامه داد: جشنواره سراسری تئاتر بسیج در قالب استانی برگزار شد و در مرحله استانی جشنواره از میان سیصد اثر نمایشی بازبینی شده ، دویست نمایش انتخاب گردید که بایکدیگر رقابت کردند.

دبیرجشنواره سراسری تئاتر بسیج خاطرنشان کرد: مقام های اول و دوم از هراستان به دبیر خانه مرکزی جشنواره معرفی شدند و هیات انتخاب ستاد مرکزی جشنواره از میان پنجاه اثر برگزیده استانها ، دوازده اثر نمایشی از برای شرکت درمرحله نهایی جشنواره سراسری تئاتر بسیج به دبیرخانه مرکزی معرفی کرد.

به گفته وی جشنواره سراسری تئاتر بسیج با اهدافی چون حضور هنرمندان و گروههای نمایشی بسیج درعرصه فرهنگ و هنر کشور، تربیت و پرورش هنرمندان کار آمد درجهت تاثیرگذاری بر فرهنگ عمومی جامعه ، تبادل تجربیات و تکامل سازنده و حفظ و انسجام هنرمندان علاقمند به تئاتر بسیج و غنی سازی و استفاده بهینه ساز اوقات فراغت بسیجیان طراحی گردیده است.

مسافر آستانه یاد آور شد: جشنواره سراسری تئاتر بسیج پیش از این به صورت دو سالانه برگزار می گردید و از دوره گذشته به پیشنهاد معاونت فرهنگی ، پرورشی  و باحمایت فرماندهی نیروی مقاومت بسیج به صورت سالانه برگزار می شود

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo