شهید آوینی

 

«رزق حلال» آوینی در هفته فیلم سینمای مستند ایران
فیلم مستند "رزق حلال" از مجموعه روایت فتح به كارگردانی شهید سید‌مرتضی آوینی در هفته مروری تحلیلی بر سینمای مستند ایران از آغاز تا امروز به نمایش درمی‌آید.

"رزق حلال" در سانس دوم پنجشنبه 10 دی ماه از ساعت 15 به مدت 43 دقیقه در سالن بتهوون خانه هنرمندان به نمایش درمیاید. این فیلم محصول گروه روایت فتح است و آوینی تدوین آن را بر عهده داشته است.

"برای آزادی" به كارگردانی حسین ترابی، "پل آزادی "به كارگردانی مهدی مدنی، "زندگی در ارتفاعات" به كارگردان عزیز‌الله حمید‌نژاد نیز به ترتیب در سانس‌های اول، دوم و سوم پنجمین روز هفته سینمای مستند ایران به نمایش درخواهند آمد.

احمد میراحسان، كامران شیردل، تیرداد سخایی درباره موضوع انقلاب و سینمای مستند و مصطفی دالایی، حمد‌رضا اصلانی و محمد تهامی‌نژاد درباره موضوع جنگ و سینمای مستند به بحث و تحلیل می‌پردازند. پیروز كلانتری دبیر پنجمین روز از هفته سینمای مستند ایران است.

گفتنی است فیلم‌های "كودك و استثمار" به كارگردانی محمد‌رضا اصلانی، "كوره‌پز‌خانه" به كارگردانی محمد‌رضا مقدسیان، "تمركز" به كارگردانی رخشان بنی‌اعتماد، "اجاره‌نشینی" به كارگردان ابراهیم مختاری و كیوان كیانی،"زناشویی و طلاق" به كارگردانی فریدون جوادی، "شب" به كارگردانی كیومرث درم بخش امروز از ساعت 13 در خانه هنرمندان به نمایش در خواهند آمد.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo