شهید آوینی

 

درگذشت پدر شهيد حاج‌ ابراهيم همت

معاون رئیس‌جمهور در بنیاد شهید و امور ایثارگران، به مناسبت ارتحال حاج ‌علي‌اكبر همت، پدر شهید سرافراز «حاج محمدابراهیم همت»، پیام تسلیتی صادر كرد.

متن كامل این پیام به این شرح است: حمد و سپاس بیكران، سزاوار ساحت قدس پروردگاری است كه بندگان برگزیده خود را به توفیق نیك ‌زیستن، سبكبار و رستگار جامعه رحلت به تن كردن در زمره رجال صدوق، به سوی خود فرا مي‌خواند و منتظران دیدارش را به پایداری این پیمان ماندگار بشارت مي‌دهد. اگرچه رجل صادق دیگری در ی وفای به عهد در سماعی پرمعرفت از باده «انا الیه راجعون» سرمست گشت؛ لیكن غم این فراق بي‌فرجام برای ما كه در تلألو نورانیت سیمای او نظاره‌گر فروغ پر رمز و راز اصالت خاندانی است كه ثمره آن پرورش سردار سرافراز سپاه اسلام، شهید حاج محمد ابراهیم همت است، جانكاه و دل‌آزار است.

امروز سردار حماسه‌های فتح و پیروزی و نامداری كه در معركه خیبر به تأسی از مولای خود بار دیگر تلخی شكست و غربت را بر كام نوادگان عمربن‌عبدوها چشاند، مهماندار پیر فرزانه‌ای است كه لحظه‌لحظه عمر پرثمر او مشحون از فداكاری، خدمت صادقانه و تلاش مؤثر در مسیر تحقق آرمان‌های بلند نظام اسلامی بود.

اینجانب به نمایندگی از جامعه ایثارگران كشور، فقدان غم‌بار مرحوم «ابوالشهید حاج علی اكبر همت» را كه از استوانه‌های ارزشمند خانواده بزرگ ایثارگران بود، خدمت ی معظم رهبری، مردم قدرشناس و فداكار استان اصفهان و خانواده معظم ایشان، تسلیت و تعزیت عرض نموده و تعالی روح بلند آن فقید سعید را از درگاه ایزد متعال مسألت مي‌نمایم.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo