شهید آوینی

در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی دانشجویی بم :

تندیس فداکاری به دانشجویان فداکار در زلزله بم اعطا شد

در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی دانشجویی بم که عصر امروز در دانشگاه تهران برگزار شد، تندیس فداکاری به دانشجویان فداکار در زلزله بم اعطا شد.

طرح اعطای تندیس فداکاری به دانشجویان فداکار در زلزله بم، با اهداف ترویج فرهنگ فداکاری، شجاعت و نوع دوستی در بین دانشجویان، احیا و بسط ارزش های الهی - انسانی در جامعه به ویژه جامعه دانشجویی و تشویق و تحریض دانشجویان به شرکت در فعالیت های امدادی و خیریه به همت جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران برگزار شد.

بر اساس این طرح هر ساله به دانشجویانی که در فعالیت های امدادی، دفاعی و خیریه شرکت موثر و فعال داشته باشند و امتیازهای لازم را کسب نمایند، در سالگرد زلزله بم تندیس فداکاری اهدا می شود. برای پیگیری اجرای این طرح دبیرخانه دائمی طرح در محل معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد تهران تشکیل می شود که مسئولیت هماهنگی با سازمان ها و نهادهای ذیربط خواهد بود.

در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی دانشجویی بم که عصر امروز در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد به 14 دانشجوی فداکار در زلزله بم تندیس فداکاری و 40 دانشجوی دیگر لوح تقدیر اهدا شد. همچنین از سازمان ها و نهادهای فعال در حادثه بم تقدیر و تشکر به عمل آمد.

مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی دانشجویی بم با حضور دکتر دهقان - معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حاج آقا قمی نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، دکتر علی منتظری رئیس جهاد دانشگاهی، کریمی استاندار استان کرمان، دکتر شریفی زاده رئیس جهاد دانشگاهی واحد تهران، دکتر امید معاونت دانشجویی دانشگاه تهران و ... برگزار شد.

منبع:خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo