شهید آوینی
از سوی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان
نمایشگاه خرید اطلاعات الکترونیکی برگزار می شود
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان طی یک فراخوان از متقاضیان شرکت در نمایشگاه خرید اطلاعات الکترونیکی این موسسه خواست نمونه ای از اطلاعات قابل عرضه خود را همراه با مدارک مورد نیاز تا پایان دی ماه به دبیر خانه نمایشگاه ارسال کنند .

سازمان تلیغات اسلامی در راستای تحقق سیاستهای کلان شبکه های اطلاع رسانی مصوب مقام معظم رهبری مبنی بر حضور فعال و اثر گذار در شبکه های جهانی و حمایت از بخش های دولتی و غیر دولتی در زمینه تولید و عرضه اطلاعات و خدمات ضروری و مفید با تاکید بر ترویج فرهنگ اسلامی ،  با حمایت و همکاری دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در صدد است نسبت به برپایی نمایشگاه خرید اطلاعات الکترونیک جهت بهره برداری در پایگاه اطلاع رسانی تبیان اقدام نماید .

بر اساس این گزارش ، سر فصل اطلاعات قابل عرضه در نمایشگاه عبارتند از : معارف اسلامی، مباحث اجتماعی و فرهنگی، و مباحث هنری .

متقاضیان شرکت در این نمایشگاه می توانند مدارک مورد نیاز را به همراه اطلاعات قابل عرضه حد اکثر تا پایان وقت اداری 30/10/83 به دبیرخانه نمایشگاه ارسال نمایند .

این گزارش می افزادید :  متقاضیان جهت دریافت ثبت نام و اطلاع از سایر شرایط فراخوان ، می توانند به پایگاه اطلاع رسانی تبیان www.tebyan.net  یا دبیرخانه فراخوان واقع در تهران، بلوار کشاورز، ابتدای خیابان نادری، پلاک 44 موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان مراجعه کنند .

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo