شهید آوینی

 

تصویب كاهش 50 درصدی تعرفه‌های اینترنتی در شورای IT وزارت ارتباطات

مدیر دفتر امور اجرایی ی اطلاعات وزارت ICT گفت: كاهش 50 درصدی تعرفه‌های اینترنتی در شورای ی اطلاعات وزارت ارتباطات و ی اطلاعات به تصویب رسیده و این طرح مراحل تصویب نهایی خود را مي‌گذراند.

دكتر محسن پاذری گفت:با توجه به اینكه این موضوع در شورای ی اطلاعات وزارتخانه به تصویب رسیده و در مجمع مخابرات هم مصوب شده تا چند روز دیگر این موضوع به صورت رسمی ابلاغ مي‌شود.

پاذری، با اشاره به اینكه كاهش تعرفه‌های اینترنتی در بخش ارتباطات بین‌الملل (اینترنت) است، اظهار داشت: در همه‌ی سرعت‌ها این كاهش را خواهیم داشت.

وی، خاطرنشان كرد: چون این كاهش مربوط به بخش ارتباط بین‌الملل و در واقع خرید بیرونی اینترنت است كه هم شركت دیتا وهم شركت‌های ICP از یك كانال مشترك این خرید را انجام مي‌دهند بنابراین تصور نمي‌كنم این كاهش به متضرر شدن ICPها بینجامد.

مدیر دفتر امور اجرایی ی اطلاعات وزارت ICT تصریح كرد: هدف وزارتخانه بالا بردن تعداد كاربران اینترنتی و در واقع ترویج فرهنگ استفاده از اینترنت است، بنابراین مهم‌ترین موضوع این است كه ببینیم این تعرفه برای كاربران نهایی به چه صورت خواهد بود.

پاذری، در پایان یادآور شد: با توجه به اینكه رئیس مجمع مخابرات شخص وزیر است و رئیس هیات مدیره‌ی شركت مخابرات هم عضو شورای ی اطلاعات وزارتخانه است، بنابراین مي‌توان گفت كه این موضوع به تصویب هر دو بخش رسیده است.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo