شهید آوینی

 

از آیت الله شاهرودی تقاضا دارم که تا صدور رأی قطعی همچنان ما را حمایت کنند

من واقعا از آیت الله شاهرودی رئیس محترم قوه قضائیه و مسئولین دیگر که این پرونده را رسیدگی کردند ممنون و سپاسگزارم . و از اینکه چگونگی شهادت همسرم محمد رجبی ثانی را مورد بررسی قرار دادند واقعا تشکر می‌کنم.

ملیحه خدمتخواه همسر جانباز شهید محمد رجبی ثانی پیرامون اظهارات سخنگوی قوه قضائیه در خصوص نتایج تحقیقات پرونده شهید رجبی گفت : من وقتی این خبر را شنیدم ، نتوانستم جلوی اشکهایم را بگیرم.

وی افزود : من واقعا از آیت الله شاهرودی رئیس محترم قوه قضائیه و مسئولین دیگر که این پرونده را رسیدگی کردند ممنون و سپاسگزارم . و از اینکه چگونگی شهادت همسرم محمد رجبی ثانی را مورد بررسی قرار دادند واقعا تشکر می‌کنم.

خدمتخواه ضمن ابراز رضایت از سرعت تحقیقات انجام شده در خصوص شهید رجبی اظهار داشت : من خوشحالم که مسئولین این پرونده را پیگیری کردند و خیلی سریع به نتیجه رسیدند .

همسر شهید رجبی ثانی همچنین متذکر شد : فقط تقاضای من از مسئولین این است که تا آخر این پرونده با ما همکاری داشته باشند و حمایت کنند تا به یک نتیجه خیلی خوب برسیم .

ملیحه خدمتخواه در پایان ضمن ابراز امیدواری از اینکه اشد مجازات برای مسببین این حادثه و کسانی که بعنوان مقصر شناخته شده اند ، در نظر گفته شود گفت : از آیت الله شاهرودی تقاضا دارم که تا صدور رأی قطعی همچنان ما را حمایت کنند .

منبع: گروه دفاع مقدس خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo