شهید آوینی
 
بند عجیب در آیین‌نامه داوری مسابقات قرآن بسیج

آیین‌نامه داوری هفدهمین دوره مسابقات قرآنی كاركنان نیروی مقاومت بسیج بند عجیب و غریبی داشت كه در سایر مسابقات قرآن سابقه نداشته است.

بند هشتم آیین‌نامه داوری این دوره از مسابقات، كلیه كسانی را كه نسبت به نتیجه این مسابقات اعتراضی داشته باشند ملزم به پرداخت 30 هزار ریال وجه نقد مي‌كند. در صورتي‌كه پس از بررسی مجدد نتیجه مسابقه اعتراض معترضان وارد باشد مبلغ موردنظر به معترضان مسترد مي‌شود و در غیر این صورت این مبلغ در اختیار مسئولان برگزاری مسابقه قرار مي‌گیرد.این در در حالی است كه این بند در هیچ یك از آیین‌نامه‌های داوری مسابقات ملی و بین‌المللی سابقه نداشته است.همچنین براساس بند دیگری از این آیین‌نامه رسیدگی به اعتراضات شركت‌كنندگان بدون حضور خود معترضان امكان‌پذیر شده است.

گفتنی است، هفدهمین دوره مسابقات كاركنان زن و مرد نیروی مقاومت بسیج به صورت همزمان در دو مكان جداگانه در روزهای 25 و 26 آبان‌ماه در تهران برگزار شد.در این دوره از مسابقات بیش از 300 نفر در رشته‌های قرائت، حفظ و درك‌مفاهیم با همدیگر مسابقه دادند.سئوالات در رشته درك‌مفاهیم به صورت تستی و از كتاب‌های «جهاد در قرآن» و «تفسیر نمونه» برگزار شد وپاسخ اشتباه، كسری 25/0 نمره را به دنبال داشت.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo