شهید آوینی
 
مراسم یاد بود شهید تندگویان در مسجد نور برگزار خواهد شد

روز  29 آذر، روز تجلیل از وزیر بسیجی شهید محمد جواد تند گویان است. به همین مناسبت مراسم یادبودی در مسجد نور برگزار خواهد شد.

به مناسبت روز بزرگداشت وزیر بسیجی شهید محمد جواد تندگویان مراسمی با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت در مسجد نور برگزار خواهد شد.

اکبرنعمت اللهی مسئول روابط عمومی کل وزارت نفت در این خصوص گفت:این یادبود با حضور وزیر نفت و خانواده محترم آن شهید ،دوستان ویاران وهمچنین همکاران ایشان در دوران وزارت این شهید بزرگوار برگزارمی شود.

وی با اشاره به فعالیتهای فرهنگی این وزارتخانه در جهت زنده نگهداشتن یاد وخاطره شهید تندگویان افزود:در داخل وزارتخانه برنامه‌های مختلفی انجام شد از جمله نشر پوستر و عکسهای این شهید، چاپ  کتابی در خصوص زندگی و فعالیتهای شهید محمد جواد تندگویان در دوران پیش از انقلاب و بعد از انقلاب و حضور ایشان در کابینه شهید رجایی به عنوان وزیرنفت،گفتگو با خانواده ایشان ویاران وهمرزمان شهید را می توان برشمرد.

وی ازساخت سریالی از زندگی شهید تند گویان تا سال آینده خبرداد وافزود:سریالی در مورد شهید محمد جواد تند گویان با همکاری صدا وسیما در دست بررسی است که امیدواریم تا 29 آذر 84 روی آنتن بیاید.

مسئول روابط عمومی کل وزارت نفت خاطر نشان کرد:تیزرها وکلیپهایی با مضمون شهید تندگویان از طریق صدا وسیما پخش خواهد شد.

گفتنی است مراسم یادبود شهید محمد جواد تند گویان روز یکشنبه 29 آذر از ساعت 13:30 الی15 در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار می شود. 

به مناسبت سالروز تجلیل از شهید آزاده مهندس جواد تند گویان (وزیر نفت)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo