شهید آوینی
 
مهلت شركت در نخستین جشنواره اینترنتی دفاع مقدس تمدید شد

معاون روابط عمومی كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تمدید زمان نخستین جشنواره اینترنتی دفاع مقدس تا 15 دی ماه جاری خبر داد.

یدالله ربیعی  افزود: از آنجا كه این حركت ارزشی و فرهنگی به عنوان حركتی نو و شیوه‌ای نوین در پاسداشت حماسه 8 سال دفاع مقدس و بهره‌گیری از فناوری های روز در انتقال فرهنگ و ارزشهای جاویدان دوران حماسه و دفاع به نسل امروز و جوانان فرهیخته و تشنه حقیقت و ایجاد فضای رقابتی برای خدمت گزاری در این عرصه به شمار می‌رود و در مدت تعیین شده بیست روزه ضمن استقبال پرشور و متراكم هنرمندان با تقاضای فراوان علاقه‌مندان برای تمدید زمان مواجه شدیم، لذا تصمیم به تمدید پانزده روزه این جشنواره گرفته شد. وی ادامه داد: این جشنواره با اهتمام پایگاه اطلاع‌رسانی فرهنگ دفاع مقدس و سایت حماسه روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران و مشاركت سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود و با توجه به روند موجود، دستاوردهای قابل توجهی را برای برگزار كنندگان و نهادهای مسؤول در امر فرهنگ دفاع مقدس به همراه خواهد داشت.

ربیعی، جذب، شناسایی و بهره‌برداری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های تخصصی فرهنگی هنری در عرصه دفاع مقدس و برقراری تعامل و ارتباط با استعدادهای درخشان موجود در نسل جوان را از مهم‌ترین اهداف و دستاوردهای مورد نظر جشنواره دانست و گفت: این جشنواره در رده های سنی مختلف مورد استقبال واقع شده و تاكنون به موضوعات «گرافیك» عكس و سرود مصور بیشتر از موضوعات دیگر مورد توجه قرار گرفته است. وی اظهار امیدواری كرد كه تكرار و تداوم این گونه جشنواره‌ها به حیات، پویایی و فعالیت مستمر بیش از بیش فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و ماندگار فرزندان شجاع و معنوی ملت مسلمان ایران اسلامی انجامیده و اقدام سپاه و شهرداری تهران در این عرصه، راه را برای سایر دستگاه‌های فرهنگی و علقمندان گشوده است.

معاون روابط عمومی كل سپاه پاسداران با اشاره به دریافت آثار ارزشمند و كم نظیر متعدد و فراوان در رشته‌های انیمیشن، سرود مصور، كلیپ، نقاشی، گرافیك، كاریكاتور و عكس در گروه‌های سنی مختلف از سوی دبیرخانه اینترنتی جشنواره از آغاز تدریجی كار هیات داوری خبر داد و گفت: پس از اتمام زمان جشنواره، مجموعه آثار دریافتی از سوی نخبگان و متخصصان هر بخش مورد ارزیابی و داوری قرار خواهد گرفت و آثار برگزیده از طریق سایت حماسه و رسانه‌ها معرفی و به اطلاع افكار عمومی خواهد رسید. ربیعی در پایان اظهار داشت: از برگزیدگان در مراسمی ویژه تجلیل صورت گرفته و هدایا و جوایز نفیسی به پدید آورندگان اهدا خواهد شد.

جشنواره اینترنتی دفاع مقدس با همكاری سایت حماسه اداره روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران و سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران از دهم آذرماه سال جاری آغاز شده است.

برای شركت در اين جشنواره مي توانيد به اين آدرس http://www.hamaseh.ir/Default.Aspx مراجعه نماييد

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo