شهید آوینی
 
اطلاعیه روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران درخصوص پیگیری پرونده جانباز شهید محمد رجبی ثانی
روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران از ثبت شکایت خانواده جانباز شهید محمد رجبی ثانی ، به دنبال پیگیری های انجام شده از سوی دستگاههای مسوول خبرداد .

به گزارش گروه دفاع مقدس خبرگزاری مهر متن اطلاعیه بنیاد شهید عینا به شرح ذیل است :

به دنبال پیگیری های انجام شده از سوی دستگاههای مسوول ، شکایت خانواده جانباز شهید رجبی ثانی که چندی قبل در پی افزایش عوارض ناشی از وضعیت جانبازی در زندان کرج به بیمارستان منتقل و به شهادت رسید در مجتمع قضایی ویژه کارکنان دولت ثبت شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و بین الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران دادخواست شکواییه خانواده شهید رجبی ثانی که از سوی وکیل ایشان تنظیم و جهت رسیدگی قضایی به مجتمع ویژه کارکنان دولت ارسال گردیده بود روز گذشته در این مجتمع به ثبت رسید.

دادخواست ارایه شده از سوی خانواه شهید رجبی ثانی پس از ارجاع به شعبه رسیدگی کننده در مسیر مراحل رسیدگی قضایی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است به دنبال ملاقات خانواده شهید رجبی ثانی با معاون رییس جمهور در خصوص عدم توجه مسوولان زندان کرج به وضعیت خاص جانباز شهید رجبی ثانی و ممانعت از ارایه داروهای ضروری به نامبرده که منجر به وخامت وضعیت روحی و جسمی و بروز مشکلات بعدی که منجر به شهادت نامبرده گردید، دکتر حسین دهقان مسوولین ذیربط  در ستاد بنیاد شهید و امور ایثارگران را موظف نمود تا موضوع فوق را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری نمایند.

لازم به ذکر است سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالات متعدد نمایندگان رسانه های گروهی در خصوص چگونگی برخورد قوه قضاییه با موضوع فوق اعلام کرد در صورت طرح شکایت از سوی خانواده شهید رجبی ثانی پرونده مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت و در صورت اثبات وقوع جرم به سرعت با متخلفین برابر مقررات جاری برخورد خواهد شد. 

روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo