شهید آوینی
 
معاون رئیس جمهور : باید از مواردی مانند اطلاعیه سازمان زندانها در مورد جانباز رجبی ثانی جلوگیری شود
سازمان زندانها نباید به دو موضوعی که به هیچ عنوان ارتباطی با هم نداشتند اشاره می‌کرد ، در حال حاضر نیز این موضوع از طریق مجاری قانونی و رسمی پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه دفاع مقدس خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فارس : دکتر حسین دهقان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت : سازمان زندانها دو موضوع جدا از هم در مورد جانباز رجبی ثانی را با هم ادغام کرده و با این کار قضاوت عادلانه‌ای نداشته است.

وی همچنین افزود : سازمان زندانها نباید به دو موضوعی که به هیچ عنوان ارتباطی با هم نداشتند اشاره می‌کرد، در حال حاضر نیز این موضوع از طریق مجاری قانونی و رسمی پیگیری می‌شود.

معاون رئیس جمهور گفت: باید در یک تعامل سازنده فضایی را ایجاد کنیم که بتوان از اینگونه موارد پیشگیری کرد و از مواردی مانند اطلاعیه سازمان زندانها در مورد جانباز رجبی ثانی و وضعیت وی در زندان، جلوگیری شود.

دهقان در ادامه اظهار داشت: با قوه قضاییه هماهنگی‌های خوبی داشتیم و مکانیزم‌های مناسبی را برای پیشگیری از چنین اتفاقاتی پیش‌بینی کرده ایم تا ساز و کارهای کنترل آن را ایجاد کنیم.

گفتنی است روابط عمومی سازمان زندان‌های استان تهران در اطلاعیه‌های اولیه خود پیش از پاسخگویی به ابهامات پرونده جانباز شهید محمد رجبی ثانی به سوابق کیفری این جانباز اشاره کرده بود.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo