شهید آوینی
 
پیشنهاد بسیج اینترنتی برای پایان دادن به اسارت 22 ساله چهار دیپلمات ربوده شده ایرانی

یکی از راه هایی که برای طرح و پیگیری ماجرای این چهاردیپلمات وجود دارد، استفاده از اینترنت است، یعنی هر کسی که با اینترنت در ارتباط است و امکان دسترسی به آن را دارد می تواند از این امکان برای پیگیری سرنوشت این چهار نفر استفاده کند و با ایمیل زدن به سازمانهای حقوق بشر، رسانه ها ، سازمان های بین المللی و شخصیت های جهانی می توان بهترین پیگیری ها را انجام داد و خواستار روشن شدن سرنوشت آنان شد.

محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مدیریت استراتژیک گفت : در بعد تبلیغاتی ما آن فعالیت لازم را براتی پیگیری سرنوشت 4 دیپلمات ربوده شده ایرانی در لبنان، انجام ندادیم و در این زمینه هم دستگاه های دولتی مسئول هستند و هم  دستگاه های غیردولتی و رسانه ها و سازمان های غیردولتی.

وی افزود : در رابطه با کار رسانه ای باید گفت که صهیونیست ها در این زمینه یک ابرقدرت واقعی هستند که در سایر کشورها نیز نفوذ دارند و اداره خیلی از کشورهای غربی را هم با این تبلیغات خود بر عهده گرفته اند و در مقابل، ما در ایران از نظر تبلیغاتی خیلی ضعیف عمل کردیم و از امکاناتی که در اختیار داشتیم در این زمینه به خوبی استفاده نکردیم.

قدیری ابیانه تصریح کرد: یکی از دلایل این کم کاری شاید به این دلبل باشد که خیلی ها منتظرند که فقط دولت همه تبلیغات را بر عهده بگیرد ولی اگر در این رابطه این تصور که دفاع در مقابل تهاجم دشمن و یا حمله تبلیغاتی به دشمن فقط برعهده دستگاه های اداری و دولتی است، برچیده شود، آنگاه راه برای ابتکار باز خواهد بود.

وی با اشاره به این مطلب که برای روشن شدن هر چه سریعتر سرنوشت 4 دیپلمات ایرانی خیلی کارها می توان انجام داد و با پیگیری یاد آنان را زنده نگاه داشت، گفت : ما بر زنده بودن 4 دیپلمات ایرانی دربند رژیم صهیونیستی تاکید داریم و قطعا این اسرائیل است که باید پاسخگو باشد، و ما از هیچ کوششی در این زمینه نباید فروگذار کنیم.

این کارشناس مدیریت استراتژیک گفت : امروز از امکانات زیادی می توان استفاده کرد به جای این که از یک موضع انفعالی در تبلیغات از یک موضع تهاجمی برخوردار بود و در همین راستا من بسیج اینترنتی امت اسلامی را برای پیگیری آزادی 4 دیپلمات ایرانی پیشنهاد می دهم چرا که امروزه برای طرح مسائل و دیدگاه ها و برای دفاع در مقابل تهاجم دشمن واتخاذ موضع تهاجمی درمقابل دشمنان ایران و اسلام لازم نیست حتما در خارج از مرزها حضور پیدا کنیم بلکه اینترنت و رسانه این امکان را به ما می دهد که از طریق آن در همه جا حضور داشته باشیم.

وی با اشاره به وظیفه دولت لبنان در پیگیری سرنوشت 4 دیپلمات ایرانی افزود: ما مرتب باید از دولت لبنان و مقامات آن بخواهیم که این موضوع رافراموش نکرده و به دنبال آن باشند.

قدیری ابیانه تصریح کرد : خانواده های 4 دیپلمات دربند رژیم اشغالگر قدس می توانند محور و مرکزی باشند که هرگز نگذارند این موضوع فراموش شود و در این زمینه باید همواره فعال باشند.

منبع:خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo