شهید آوینی
 
اگر قوه قضاییه به نتیجه لازم برسد ، متخلفان مجازات خواهند شد
انتقاد کردن از دستگاه قضایی در صورتیکه قصور و کوتاهی متوجه آن باشد باعث تضعیف این دستگاه نخواهد بود و در صورتیکه افرادی در انجام وظیفه خود کوتاهی کرده باشند رسیدگی لازم انجام خواهد شد .

جمال کریمی راد با بیان این مطلب افزود: در صورتیکه ادعای خانواده جانباز رجبی ثانی درست باشد و شخصی شکایتی داشته باشد قابل رسیدگی است اما بر اساس آنچه که اداره کل زندانهای استان تهران اعلام کرده آنان به وظیفه قانونی خود را عمل کرده اند و این در حالی است که قرار تامین این شخص بازداشت موقت نبوده و می توانستند تامینی بسپارند.

وی گفت : به ادعای اداره کل زندانهای استان تهران خدمات درمانی مناسبی در اختیار این فرد قرار گرفته اما با این وجود در صورتیکه خانواده این فرد ادعایی داشته باشند قابل رسیدگی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انتقاد کردن از قوه قضائیه به معنای تضیف آن است یا خیر گفت : انتقاد کردن از دستگاه قضایی در صورتیکه قصور و کوتاهی متوجه آن باشد باعث تضعیف این دستگاه نخواهد بود  و در صورتیکه افرادی در انجام وظیفه خود کوتاهی کرده باشند رسیدگی لازم انجام خواهد شد .

کریمی راد با بیان اینکه بایستی رسیدگی در خصوص این پرونده را به قوه قضاییه بسپاریم خاطر نشان کرد : ادعای اداره کل زندانهای استان تهران این است که تمامی تمهیدات لازم را در خصوص این فرد در نظر گرفته اند ، بنابراین به نظر می رسد پرداختن به این موضوع یک مقدار نا صواب باشد.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد : در صورتیکه ادعایی مطرح و قصور و کوتاهی ثابت شود و به فرض قوه قضاییه به نتیجه لازم برسد به طور حتم  دستگاه قضایی اعلام خواهد کرد و متخلفان مجازات خواهند شد.

اضافه می شود : سخنگوی قوه قضائیه در این مصاحبه ضمن استناد مکرر به ادعاهای روابط عمومی اداره کل زندان های استان تهران در خصوص پرونده جانباز شهید محمد رجبی ثانی ، هیچ اشاره‌ای به بررسی صحت و سقم این ادعاها از سوی قوه قضائیه نکرد .

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo