شهید آوینی

 
پاسخ روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران درخصوص پرونده جانباز شهید محمد رجبی ثانی
روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران در خصوص خبر گفتگوی اختصاصی مهر با ممعاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پاسخی را به این خبرگزاری ارسال کرد .

متن پاسخ روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران بدین شرح است :

سلام علیکم 

احتراما در پاسخ به خبر منتشر شده در سایت خبرگزاری در مورخه 8/9/83 پیرامون گفتگوی اختصاصی با آقای دکتر حسین دهقان معاون محترم رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امورایثارگران در خصوص فوت آقای محمد رجبی ثانی فرزند صفرعلی به اطلاع می رساند : همسر زندانی در ساعت 00/12 روزچهارشنبه مورخ 29/7/83 یک نامه به شماره 1028/522/م مورخ 29/7/83 مسئول مددکاری بیمارستان روانپزشکی صدر خطاب به مددکاری ندامتگاه قزلحصار ارسال نموده مبنی بر اینکه نامبرده قبلا در بخش b.m.d  در بخش اعصاب و روان بستری و تحت درمان بوده است و حال که بعد از درگیری در خیابان روانه زندان شده اند و ظاهرا دارای مشکل روحی و روانی هستند اگر صلاح می دانید توسط روانپزشک زندان ادامه درمان شوند و پیوست آن پنج برگ بوده که فقط مهر بنیاد جانبازان منطقه شش تهران کپی برابر اصل گردیده است .

لازم به توضیح است  پانزده روز قبل از این نامه ، مددکاری بیمارستان اداره بهداری ندامتگاه خود با تشخیص پزشکان متخصص شروع به درمان نموده اند.

2- هیچ نامه ای از بنیاد جانبازان خطاب به ندامتگاه در خصوص زندانی ارسال نشده و هیچ تماس تلفنی و حضوری نیز بنیاد جانبازان نداشته است که اصولا مسئولین ندامتگاه بدانند زندانی جانباز است یا خیر ؟

3- سایقه ملاقات زندانی با خانواده در رایانه ندامتگاه ثبت نگردیده یعنی ملاقات با بستگان نداشته است .

4- با توجه به اینکه ملاقات با خانواده نداشته است لذا دارویی هم به بهداری یا ندامتگاه جهت ایشان تحویل نگردیده است بلکه خود ندامتگاه شروع به درمان برابر روال مربوطه بهداری داشته اند.

5- در برگ قراربازداشت توسط قاضی محترم هم ذکری از جانباز بودن مشارالیه نیامده است و زندانی هم در بیماریابی اولیه قرنطینه در این خصوص مطلبی اظهار ننموده اند . لذا مراتب جهت اطلاع و درج در سایت مذکور به حضور ارسال می گردد.

منبع:خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo