شهید آوینی

 
دیدار خانواده و دوستان شهید رجبی ثانی با نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی

خانواده و نزدیکان شهید رجبی ثانی عصر دیروز با سعید ابوطالب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کردند

در این دیدار که بیش از دو ساعت به طول انجامید همسر، فرزند ارشد و دوستان و نزدیکان شهید رجبی ثانی حضور داشتند و گزارشی از وضعیت لحظات پایانی زندگی و جریان به شهادت رسیدن محمد رجبی ثانی و نیز ابهامات رسیدگی پرونده قضائی او ارائه شد .

حسین خسروجردی هنرمند نقاش کشورمان که در این دیدار به عنوان یکی از نزدیکان شهید رجبی ثانی حضور داشت با بیان جریان شهادت محمد رجبی ثانی ، از سعید ابوطالب  نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری و روشن شدن ابهامات شد .

وی گفت : خانواده رجبی با پیگیری جریان محمد به هیچ وجه دنبال حق و حقوق مادی نیستند. به دنبال این نیستند که دیه بگیرند مشکل ما هرچه بود با شهادت محمد تمام شد .ما فقط می خواهیم حقیقت مشخص بشود. حتی بدنبال محاکمه هم نیستیم و همه آدمهای گناهکار و مقصر احتمالی این جریان را هم می بخشیم .

خسروجردی تصریح کرد : ما با پیگیری موضوع می خواهیم جلوی تکرار اینگونه ناملایمات و برخوردها با یک جانباز به خصوص اعصاب و روان را در جامعه بگیریم تا نفر بعدی ای  مثل محمد وجود نداشته باشد.

گفتنی است شهید رجبی ثانی جانباز 35 درصد اعصاب و روان بود که چندی پیش  ، پس از انتقال از زندان قزل حصار به بیمارستان شهید رجایی  کرج به دلایلی که هنوز بیان نشده است ، به شهادت رسید .

منبع:خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo