شهید آوینی

 
گروهی از جانبازان خواستار پیگیری موضوع شهادت محمد رجبی ثانی شدند

از مسئولین و متصدیان امور جانبازان و ایثارگران خواهانیم با مورد حمایت و توجه قرار دادن هرچه بیشتر این قشر از جامعه ، نگذارند بیش از این فرزندان صدیق و بی‌ادعای نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد بی‌مهری و آرمان‌های آن مورد تهاجم قرار بگیرد . که روح پرفتوح شهدا و امام شهیدان بیش از این آزرده نگردد.

جانبازان شهرستان نظرآباد طی صدور بیانیه‌ای خواستار پیگیری موضوع شهادت جانباز اعصاب و روان محمد رجبی ثانی شدند .

بر اساس این گزارش در بخشی از این بیانیه آمده است : شنیدن خبر شهادت دردناک و تألم‌برانگیز جانباز اعصاب و روان هشت سال دفاع مقدس ، شهید محمد رجبی ثانی دل هر عاشقی از عاشقان انقلاب را به درد می‌آورد و این خود نشان از اوج مظلومیت این قشر از جامعه دارد .

این بیانیه همچنین می‌افزاید : مجمع جانبازان شهرستان نظرآباد ضمن محکوم نمودن عاملان این حادثه دردآور و اظهار همدردی و تأثر با خانواده آن شهید جانباز ، از مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیگیری و تعقیب پرونده و اشد مجازات برای مسببان و عاملان این عمل غیرانسانی را خواستار است. 

و از مسئولین و متصدیان امور جانبازان و ایثارگران خواهانیم با مورد حمایت و توجه قرار دادن هرچه بیشتر این قشر از جامعه ، نگذارند بیش از این فرزندان صدیق و بی‌ادعای نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد بی‌مهری و آرمان‌های آن مورد تهاجم قرار بگیرد . که روح پرفتوح شهدا و امام شهیدان بیش از این آزرده نگردد .

 

منبع:خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo