شهید آوینی

 
رزمایش بزرگ بسیجیان در منطقه جنوب شهر تهران برگزار شد

رزمایش بزرگ یکصد هزار نفری بسیجیان تهران روز چهارشنبه در منطقه صالح آباد واقع در جنوب شهر تهران با حضور سردار سرلشگر سید یحیی رحیم صفوی، سردار سرتیپ محمد حجازی فرمانده نیروی مقاومت بسیج و سردار محمد باقر قالیباف فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد.

در این رزمایش که با هدف نمایش آمادگی و توانمندی نیروهای بسیجی برگزار می شد، 320 گردان عاشورا و الزهرا (س) حضور داشتند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج در این رزمایش با اشاره به توان و آمادگی بسیج برای دفاع از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: حضور بسیجیان دلسردی و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب را رقم می زند.

سردار سرتیپ محمد حجازی تجمع گسترده بسیجیان را امید بخش برای مردم دانست و گفت: این حضور پرصلابت امنیت را برای ایران به دنبال داشته و باعث ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب می شود.

وی حضور2 هزار و پانصد گردان عاشورا و الزهرا 360 گروه پیشگامان بسیج دانش آموزی و صدها گروه آماده در سراسر کشورنوید بخش تحقق ارتش بیست میلیونی مورد تاکید امام راحل(ره) دانست.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک شاهد تحقق ارتش بیست میلیونی و گام برداشتن در جهت تحقق اهداف انقلاب و تامین منافع ملیباشیم. بر اساس این گزارش تعداد زیادی از خبرنگاران داخلی و خارجی برای پوشش رزمایش با شکوه بسیجیان تهران در منطقه صالح آباد شهرری حضور داشتند.

رزمایش بزرگ بسیجیان تهران همچنین با حضور چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان کشوری برگزار می شد.

 

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo