شهید آوینی

 
نخستین جشنواره تکریم خدمت رسانی برگزار می شود

همزمان با سال پاسخگویی ،نخستین جشنواره تکریم خدمت رسانی،25 آذر ماه امسال در تهران برگزار میشود. این جشنواره در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پاسخگویی سه قوه در سال جاری و همچنین مصوبات سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در مورد تکریم مردم و به منظور نهادینه کردن نهضت خدمت رسانی به انها بر پا میشود.

نخستین جشنواره تکریم خدمت رسانی توسط وزارت کار و امور اجتماعی و با مشارکت برخی سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی برپا میشود. انتخاب و معرفی برترین دستگاههای برگزیده مردم در سال پاسخگویی و معرفی دستگاههای منتخب مردمی مطابق استانداردهای کشورهای توسعه یافته از جمله اهداف این جشنواره است .

آشکار کردن نقش نظام مردم مدار جمهوری اسلامی در حفظ کرامت مردم ، آشنایی خدمت رسان ترین دستگاهها توسط خدمت گیرندگان ،ارایه تجارب ودستاوردهای موفق در راستای موضوع جشنواره و استفاده از مقالات و راهکارهای عملی در روش های خدمت رسانی از ملاک های انتخاب برگزیدگان است .

برگزیدگان این جشنواره همچنین باید در جهت ارتقا انگیزه کارکنان دستگاه - هادر مقوله پاسخگویی، افزایش سطح رضایتمندی خدمت گیرندگان و ارتقا کیفی خدمات با ارایه نتایج پرسشگری به مدیران نیز تلاش های بسیاری از خود نشان داده باشند. در حاشیه این همایش ، همچنین نمایشگاهی از دستاوردهای خدمت رسانی با محور مشتری مداری، خدمت رسانی و پاسخگویی برپا میشود.

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ، مجتمع فنی تهران ، کمیته امداد امام خمینی ، بیمه دانا ، صندوق تعاون و شرکت آب و فاضلات تهران در برپایی این جشنواره مشارکت دارند

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo