شهید آوینی

 
راه اندازی سایت رمضان در هلند توسط یک گروه مسلمان

یک گروه مسلمان فعال در هلند ماه رمضان را با راه ندازی سایتی درباره این ماه مبارک آغاز کرد.

این سایت اطلاعاتی را درباره روزه از سحر تا غروب، فعالیت های مساجد و سازمانهای اسلامی درطی ماه رمضان و مروری بر چگونگی نشان دادن اسلام در مطبوعات هلند در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد.

بر اساس اظهارات بنیانگذاران،هدف از راه اندازی این سایت آشنایی غیرمسلمانان هلندی با این ماه مبارک و اهمیت معنوی آن برای مسلمانان است. بر اساس اطلاعاتی که در سایت رمضان http://www.ramadan.nl وجود دارد، بنیانگذاران این سایت با توجه به این امر که اکثر غیر مسلمانانی که در کشورهای اروپایی زندگی می کنند اطلاعاتی اندکی درباره ماه روزه داری مسلمانان دارند ترغیب شدند سایتی را راه اندازی کنند تا اطلاعاتی از همه نوع درباره ماه رمضان و اسلام در آن وجود داشته باشد.

از دیگر اهداف اصلی این سایت این است که سایت رمضان اطلاعاتی درباره فعالیت های دینی سازمان های اسلامی شهرهای مهم هلند را در اختیار اعضاء مسلمان جامعه هلند قرار می دهند.

بنیانگذاران این سایت که از شهروندان هلندی بوده و یا از هلندیهای ترک تبار و کشورهای آفریقای جنوبی هستند می گویند تمام اطلاعات سایت آنها به طور رایگان در اختیار بازدید کنندگان قرار می گیرد. سایت های مشهور هلندی نیز در سایت خود این سایت را معرفی کرده اند.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo