شهید آوینی

 
شبكه ماهواره‌ای الأنوار آغاز به كار كرد
بنیاد جهانی آیت الله شیرازی از آغاز به كار شبكه ماهواره‌ای الأنوار همزمان با حلول ماه مبارك رمضان برای ترویج مكتب اسلام و اهل بیت (ع) خبر داد.

این بنیاد كه ریاست آن را آیت الله سید مرتضی شیرازی به عهده دارد و دفتر مركزی آن در واشنگتن است، از ماهها قبل اعلام كرده بود در صدد راه‌اندازی شبكه‌ای تلویزیونی است كه به نشر مبانی و اعتقادات اسلامی و شیعی بپردازد كه هم اكنون در دهم ماه مبارك رمضان این امر عملی شد.

این بنیاد بین‌المللی شیعی تصریح كرد: دنیا باید با فكر و اندیشه اسلام و اهل بیت (ع) آشنا گردد و ارزش‌های والای اسلامی را طبق نظر اهل بیت بشناسد. در ادامه بیانیه این بنیاد تأكید شده است: آزادی‌، مشورت، گفت‌وگو بین ادیان و مذاهب اسلامی، روح برادری و همیاری، پرهیز از خشونت از جمله ارزش‌هایی است كه دنیای كنونی باید آن را به عنوان مبانی اسلامی بشناسد.

شبكه ماهواره‌ای الأنوار كه به ابتكار بنیاد جهانی آیت الله شیرازی و شخص سید مرتضی شیرازی تأسیس گشت و در راه تأسیس آن افراد خیر و نیكوكار زیادی فعالیت كردند، با بهره‌مندی از تكنولوژی و تجهیزات پیشرفته روز، آغاز به كار كرده است كه هدف آن تنها ارائه برنامه‌های قرآنی، فرهنگی و تربیتی و آموزشی طبق مكتب اهل بیت (ع) می‌باشد.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo