شهید آوینی

 
یادواره شهید زین‌الدین و 5200 شهید استان قم برگزار می‌شود

همزمان با سالروز شهادت سرلشگر پاسدار مهدی زین‌الدین، یادواره شهید زین‌الدین و 5200 شهید استان قم برگزار می‌شود.

سرتیپ مهدوی گفت : همزمان با فرا رسیدن بیستمین سالگرد شهادت فرمانده دلاور لشکر 17 علی‌بن ابی طالب(ع) یادواره شهید زین‌الدین و 5200 شهید استان قم در بیست و هفتم آبان ماه جاری در جوار تربت پاک شهیدان برگزار می‌شود.

فرمانده لشگر 17 علی‌بن ابی‌طالب(ع) که در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره سخن می‌گفت، هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا را زنده نگهداشتن یاد و خاطره و ایثارگری‌های شهیدان در دوران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: هر یک از شهیدان، ستارگان فروزانی هستند که باید راه و روش و منش آنها را به نسل‌های حاضر و آینده بیان کنیم.

فرمانده ارشد سپاه در استان‌های قم و مرکزی اظهار داشت : راه شهیدان، راه سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) است که پیمودن این مسیر، سعادت و رستگاری را به همراه دارد و شهیدان ما و امت اسلامی ایران با تأسی به سرور شهیدان کربلا توانستند بر مستکبران جهانی فائق آیند. وی تصریح کرد: بحمد‌الله در طول سال، یادواره‌های متعدد محلی در استان و شهر مقدس قم برگزار می‌شود، اما یادواره شهید زین‌الدین و 5200 شهید استان قم نقطه اوج یادواره‌های ما در طول سال است که به صورت فراگیر برگزار می‌شود.

مهدوی ‌نژاد از همکاری و هماهنگی مسؤولان و مدیران استان قم جهت هرچه با شکوه ‌تر برگزار شدن قدردانی کرد و گفت: انتظار می‌رود در این یادواره نیز تمامی مساعی و تلاش مدیران جهت گسترش فرهنگ جهاد و شهادت به نحو شایسته به کار گرفته شود.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo