شهید آوینی

 
تدابیر شدید امنیتی نظامیان صهیونیست در اطراف مسجد الاقصی

نظامیان صهیونیست تدابیر شدید امنیتی را در اطراف مسجد الاقصی برقرار کرده اند.

به نقل ازخبرگزاری فرانسه، نظامیان اشغالگر اسراییلی امروزدردومین جمعه ماه رمضان در سرزمینهای اشغالی با استقرار موانع مختلف مانع از حضور نمازگزاران فلسطینی برای ادای نماز جمعه در صحن مسجد القصی شدند.

نظامیان اشغالگر همچنین تنها به فلسطینیان بالای 60 سال اجازه ورود به صحن مسجد القصی را می دهند و این در حالی است که   سال گذشته این میزان سن، 40 سال بوده است.درهمین حال یکی از فرماندهان برجسته گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شب گذشته در حمله موشکی به خودروی حامل وی در نوارغزه به شهادت رسید.

علاوه بر شهادت شیخ عدنان الغول 47 ساله مهندس ساخت موشکها درحماس و یکی از همراهانش در این حمله تروریستی، شش نفر از رهگذران در خیابان یافا غزه نیز زخمی شدند.شاهدان هم اعلام کردند که نظامیان اشغالگر پس از گذشت چند ساعت ازحمله، سه موشک دیگر را روانه منزل یکی از فرماندهان کمیته های مردمی مقاومت در شهر غزه کردند که منجر به زخمی شدن تعدادی از غیرنظامیان فلسطینی شد.

درهمین حال دو فعال مقاومت فلسطین به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست در شهر غزه به شهادت رسیدند.این دو مبارز تلاش داشتند تا در یکی از مراکز نظامیان اشغالگر در گذرگاه نحال عوز در شرق منطقه مسکونی الشجاعیه عملیات شهادت طلبانه  اجرا کنند.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo