شهید آوینی

 
بیش از 300 برنامه فرهنگی هنری ویژه ماه مبارك رمضان در منطقه جنوب تهران 

منطقه جنوب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اعلام كرد كه همزمان با آغاز ماه مبارك رمضان، ماه میهمانی خدا، بیش از 300 برنامه فرهنگی هنری را تهیه و تدارك دیده است.

این برنامه‌ها در راستای تقویت و ارتقا باورها و شناخت مردم از ماه مبارك رمضان، تقویت و ارتقا و معرفت‌های اجتماعی و شناخت فضیلت‌های این ماه مبارك در بیش از 10 مجموعه فرهنگی ـ هنری مستقر در این منطقه اجرا خواهد شد.

بر اساس این گزارش برنامه‌های ویژه ماه مبارك رمضان منطقه جنوب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران حول محورهای فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی شامل طرح اكرام، شب‌های شعر، نمایشگاه عكس، كتاب و آثار هنری مذهبی، پرسش و پاسخ‌های مذهبی، مسابقه كتابخوانی، ویژه برنامه‌های شب‌های قدر، جام فوتسال، چاپ و نشر ادعیه قرآنی، محفل انس با قرآن، ختم قرآن و افطاری برای اهالی منطقه، برگزاری هیات‌های مذهبی و زیارت عاشورا، مسابقات داستان و نمایشنامه‌نویسی، قصه‌خوانی ویژه كودكان، برگزاری مراسم شب‌های احیا، كمك به ایتام و كودكان بی سرپرست، و صدها برنامه دیگر است.

این برنامه‌ها در فرهنگسراهای اقوام، انقلاب، بهمن، ولا و ورزش و همچنین خانه‌های فرهنگ این منطقه از جمله خانه‌های فرهنگ ابوسعید، شیخ هادی، دولت‌آباد، ‌خزانه، كوشا، سلمان فارسی و كتابخانه‌های دكتر حسابی و شهید قدیریان برگزار خواهد شد.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo