شهید آوینی

 
نمایشگاه عکس و جشنواره فیلم مفاهیم قرآن در فرهنگ ایران

همزمان با برپایی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان و با برنامه ریزی "انجمن سینمای جوانان ایران" و همکاری معاونت امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دومین جشنواره فیلم و عکس "مفاهیم قرآن و انتظار در فرهنگ ایران" در چارچوب برنامه "ماوراء از دریچه هنر" برگزار می شود.

به نقل  از انجمن سینمای جوانان ایران ، محمد آفریده مسوول "ماوراء از دریچه هنر" نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با اعلام این خبر افزود: نمایشگاه عکس این جشنواره که دبیر آن علیرضا کریمی صارمی است ، از روز چهاردهم آبان 1383 در مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سالن حجاب افتتاح و تا پایان ماه مبارک رمضان (24 آبان) ادامه خواهد یافت. ضمن این که فیلم های کوتاه بخش مسابقه و جنبی جشنواره نیز طی روزهای 20 -18 آبان ماه و در 3 سانس بعدازظهر (یک سانس جنبی قبل از افطار و دو سانس مسابقه بعد از افطار) روی پرده خواهند رفت که دبیر این بخش، سهیل جهان بیگلری است.

تاکنون 540 قطعه عکس از 108 عکاس و 250 فیلم کوتاه به دبیرخانه جشنواره رسیده و هنرمندان عکاس و فیلمساز حداکثر تا 30 مهر فرصت دارند تا آثار خود را به نشانی: تهران ، خیابان سهروردی شمالی ، میدان شهید قندی، پلاک 17، طبقه اول ارسال نمایند.

منبع:خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo