شهید آوینی

 
شورای روابط اسلامی - آمریکایی خواستار آماده باش پلیس در ماه رمضان شد

شورای روابط اسلامی آمریکایی (CAIR) خواستار اجرای قانونی شد که از مساجد در طی ماه مبارک رمضان که از هفته آینده آغاز می شود حفاظت شود.

شورای روابط اسلامی - آمریکایی گروه وکالت بوده که پایگاه آنها در واشنگتن است. آنها پس از یک سری حملات علیه موسسات مسلمان در باختر میانه خواستار حفاظت از مساجد شدند.

شورای روابط اسلامی آمریکایی گزارش داد :  مسجد شهر فارگو در ایالت  داکوتای شمالی توسط خرابکاران  آلوده گشته و از آنجا که مسجد مکان پاکی است این اقدامات آنها بسیار توهین آمیز تلقی می شود.

این حملات  در حدود ساعت 9 صبح روزشنبه آغاز شده و روز یکشنبه صبح توسط "یحیی فردریکسون" در شرایطی گزارش شد که وی محوطه ساختمان را پس از نماز صبح ترک می کرد. " فردریکسون" در این رابطه گفت: آلودگی در پشتی مسجد را فراگرفته بود.

رئیس انجمن اسلامی  شهر فراگو گفت: ما امیدواریم این اقدامات ادامه پیدا نکند. 

افزود:  این انجمن پس از حوادث یازدهم سپتامبر مسلمانان را تحت حمایت خود قرار داده است.

شورای روابط اسلامی- آمریکایی همچنین گزارش داده دو مرکز اسلامی اخیراً در منطقه مینه سوتا به همین شکل توسط افرادی خرابکار آلوده شد.

این سازمان اعلام کرد :  ماه گذشته مسجد ال پاسو ایالت تگزاس با پرتاب بمب های آتش زا مورد حمله قرار گرفت. در ایالت واشنگتن، یک منطقه که به دعا و نماز مسلمانان در دانشگاه آمریکایی نیز مورد حمله قرار گرفت.

از آنجا که بیم آن می رود این حملات ادامه داشته باشند شورایی اسلامی – آمریکایی خواستار حفاظت از مساجد بوده تا در ماه مبار ک رمضان که مسلمانان روزه هستند از آنها و همچنین مکان عبادت ایشان حفاظت کافی به عمل آید.

منبع:خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo