شهید آوینی

 
هشدار آیت الله مصباح یزدی نسبت به گسترش شبهات دینی

آیت‌ الله مصباح‌یزدی در نشست پاسخ به شبهات دینی کانون گفتمان دینی نسبت به گسترش شبهات دینی در میان افراد جامعه هشدار داد.

آیت الله  محمد ‌تقی مصباح‌‌ یزدی طی سخنانی در مدرسه فیضیه و در جلسه « کانون گفتمان دینی» با بیان این که فضلای جوان حوزه با مطالعات مناسب، به شبهات دینی مردم و به ویژه جوانان پاسخ مناسب دهند، تصریح کرد: اگر به شبهات دینی پاسخی داده نشود، ممکن است حتی نزدیکان خودمان هم از دین منحرف شده و کافر شوند.

وی همچنین گفت: متأسفانه امروزه افرادی از جامعه تحت تأثیر این شبهات دینی قرار گرفته‌اند که حوزه علمیه باید این مسایل را جدی بگیرد و برای آنها راه حل مناسبی بیابد.

وی با بیان این که طی دو دهه اخیر کسانی که به خدا و دین اعتقادی نداشته‌اند شبهات دینی فراوانی در جامعه مطرح کرده‌اند افزود : امروزه خطر شبهات دینی، نسل جوان و دانشگاهی ما را تهدید می‌کند.

آیت‌ الله مصباح‌یزدی ضمن هشدار نسبت به افزایش شبهات دینی در سطح جامعه گفت : متأسفانه امروز عده ‌ای اصل نماز و روزه و حتی الهی بودن آیات قرآن را زیر سؤال می‌برند، در حالی که انکار حتی یکی از ضروریات دین، به معنای انکار اسلام می‌باشد.

وی در پایان ابراز داشت : هنگامی که امام زمان(عج) ظهور می‌کند با کسانی رو به رو می‌شود که به نام تعدد قرائت از دین، قرآن را به رأی و نظر خود تفسیر می‌کنند.

منبع:خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo