شهید آوینی

 
اسلام آوردن بیست و پنج سیرالئونی در سالروز تولد پربرکت امام زمان (عج)

در سالروز تولد پربرکت امام عصر (عج)، بیست و پنج نفر از مردم سیرالئون که بیش از ده نفر از آنها از فرماندهان ارتش این کشور هستند، در مراسم خاصی در نماز جمعه مسجد پادگان مرکزی فریتاون و در حضور نمایندگان فرهنگی کشورهای نیجریه، لیبی، ایران و برخی شخصیت های علمی، فرهنگی و دینی سیرالئون به دین مبین اسلامی گرویدند.

به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، محمد فوفاتا، بخشی از خطبه های نماز جمعه را به ویژگیهای آسان و مطابق با طبیعت انسان اختصاص داد و با قرائت شهادتین و تکرار و اقرار افراد مذکور، مراحل تشرف به اسلام را به مورد اجرا گذاشت.

وی در بخشی از سخنان خود به برکات انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) در خصوص ارائه اسلام به آفریقا بویژه به سیرالئون اشاره کرد و به خاطر مصادف بودن روز تشرف آنها به دین مبین اسلام با سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) این امر را موجب خوش اقبالی، خیر و برکت و سعادت دنیا و آخرت آنها معرفی کرد.

قزلسفلی، وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سیرالئون نیز در این مراسم با تبریک به مناسبت میلاد پربرکت امام زمان (عج) خطاب به 25 نفر مذکور گفت : دین اسلام آخرین و کاملترین دین الهی بوده و ضمن داشتن برنامه های مادی و معنوی سعادت دنیا و آخرت را تضمین کرده است.

منبع:خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo