شهید آوینی

 
ديدار آیت الله خامنه‌ای با قهرمانان و مدال آوران المپیك و پاراالمپیك
قهرمانان و مدال آوران المپیك و پاراالمپیك یونان امروز با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار كردند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار با تشكر و قدردانی از تلاشهای ورزشكاران و قهرمانان بازیهای المپیك و پاراالمپیك تاكید كردند: ورزشكاران قهرمان نماد شخصیت و هویت ملی و اسلامی مردم ایران هستند، لذا هر اقدامی در جهت گسترش ورزش قهرمانی بسیار با ارزش است.

ایشان یكی دیگر از فواید ورزش قهرمانی را ایجاد انگیزه در میان مردم به ویژه جوانان برای روی آوردن به ورزش دانستند و افزودند: یكی از زوایای با ارزش تلاش قهرمانان ملی كشور در عرصه های ورزشی، نشان دادن دینداری و پایبندی به ارزشهای اسلامی است.

مقام معظم رهبری با اشاره به برخی حركات قهرمانان ملی بعد از پیروزی در میدانهای ورزشی از جمله شكر خداوند متعال و یا بر زبان آوردن نام بزرگان دین خاطر نشان كردند: اینگونه حركات و یا حضور بانوان با حجاب اسلامی در میدانهای ورزشی در واقع بیان كننده پیام معنوی به دنیایی است كه تلاش گسترده‌ای برای مقابله با معنویت و ارزشهای دینی در آن انجام می‌گیرد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با تشكر از اقدام ارزشمند آرش میراسماعیلی قهرمان جودو كشور در حمایت از ملت مظلوم فلسطین خاطرنشان كردند: در این قضه جوسازی فراوانی شد تا این اقدام، محكوم شود ولی این جوان مومن ایرانی توانست آنها را در انفعال و در مقابل عمل انجام شده قرار دهد.

ایشان در پایان ضمن قدردانی از مربیان و مدیران كاروانهای ورزشی در بازیهای المپیك و پاراالمپیك، ورزشكاران را به تقویت روحیه معنوی توصیه كردند.

ورزشكاران و قهرمانان نماز ظهر و عصر را نیز به امامت حضرت آیت الله خامنه‌ای اقامه كردند.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo