شهید آوینی

 

دومین جشنواره آیینه و آفتاب برگزار می‌شود

دومین جشنواره فیلم آیینه و آفتاب از تاریخ بیست و نهم شهریورماه در محل نگارستان امام خمینی(ره) اصفهان برگزار خواهد شد.

مدیر موسسه نثر و آثار حضرت امام خمینی(ره) طی مصاحبه‌ای مطبوعاتی به مناسبت افتتاحیه این جشنواره گفت: در پی استقبال غیرقابل توصیف هنرمندان و فیلم‌سازان جوان استان اصفهان بر آن شدیم تا دومین جشنواره فیلم آینده آفتاب را تدارك ببینیم.
مرادی افزود: امسال این جشنواره با دو موضوع ویژه و آزاد كار خود را آغاز نموده و هدف از برگزاری آن ترویج سیره عملی و ابعاد شخصیتی و اندیشه‌های حضرت امام (ره) می‌باشد.
وی با اشاره بر این كه جشنواره امسال در چهار بخش مستند، داستانی، پویانمایی و نماهنگ می‌باشد، افزود: از مجموع 157 فیلم كوتاه كه مجموعاً 2450 دقیقه می‌باشد با تلاش هیات بازبین 64 فیلم در بخش آزاد، 6 فیلم ویژه انتخاب شده است.
وی گفت: این فیلمها بیشتر در موضوعات دینی، مذهبی، دفاع مقدس، كودك‌ و نوجوان و انقلاب بوده و امسال نیز پنج فیلم بلند و نیمه بلند از آثار فیلم‌سازان جوان به این جشنواره راه یافته و پذیرفته شد.
مرادی افزود: در میان آثار ارسالی آثار كیومرث درمبخش و سید جواد هاشمی به چشم می‌خورد.
از جمله بخشهای جنبی جشنواره برقراری كارگاه‌های تخصصی فیلمنامه‌نویسی كارگردانی، تدوین و فیلم‌برداری از ساعت 30/9 تا 30/12 می‌باشد كه توسط اساتید برجسته كشور برای جوانان تدریس می‌شود.
شایان ذكر است جشنواره آیینه و آفتاب از تاریخ 29 شهریورماه در محل نگارستان امام خمینی(ره) شهر اصفهان جنب میدان خواجو برپا خواهد بود.

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo