شهید آوینی

 

انتقادات صورت گرفته علیه تیم ملی والیبال جوانان منصفانه نیست
کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا در بین 19 تیم مقام ارزنده ای است که نباید آن را کمرنگ جلوه داد اما متاسفانه پس از کسب این عنوان انتقادات شدیدی علیه تیم ملی والیبال جوانان صورت گرفت.

محمد رضایزدانی خرم رییس فدراسیون والیبال با بیان مطلب فوق افزود: متاسفانه بعضی ها اجازه ندادند که عرق بازیکنان خشک شود و شروع کردند به انتقاد و بیان نقاط ضعف تیم ، حال آنکه من که از نزدیک شاهد مسابقه ها بودم با دیدن سطح بالای تیم ها آرزو می کردم که سوم شویم.
یزدانی خرم گفت: کره جنوبی واقعا تیم دیگری بود و من نمی دانم این بازیکنان را از کجا آورده است . فیزیک بازیکنان نشان می داد که آنها فراتر از سنین جوانی هستند اما با ین وصف ارزش فنی و قدرت تاکتیکی این تیم را نباید نادیده گرفت. قطر هم یک تیم خوب بود و پاسور این تیم از فلسطین آمده بود و دو بازیکن از سنگال و دو بازیکن از کوبا دراختیار داشت و وقتی که به ما باختند از این باخت به عنوان یک فاجعه یاد کرده بودند چون فکرمی کردند که قهرمان خواهند شد.
رییس فدراسیون والیبال درباره بحث فنی مربوط به تیم گفت: آقای ست کوویچ خیلی زحمت کشید و کار بدن سازی وی عالی بود ، اما در کوچینگ اشکالاتی دارد که در نشست کمیته فنی فدراسیون به آن خواهیم پرداخت. یزدانی خرم درجواب این پرسش که آیا ست کوویچ همچنان مربی خواهد ماند گفت: او زمان کمی در اختیار داشت و ما تا آغاز مسابقه های انتخابی جوانان جهان که اردیبهشت ماه سال آینده در تهران خواهد بود فرصت به نسبت خوبی داریم تا تیم را برای حضور در مسابقه های جهانی هندوستان آماده کنیم.
وی از هندوستان به عنوان یک تیم عالی یاد کرد که حتی به مرحله نیمه نهایی هم صعود نکرده است.

منبع:خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo