شهید آوینی

 

ثبت نام مردم و نماینده بوشهر در یگان استشهادی برای دفاع از نیروگاه بوشهر
ستاد پاسداشت شهدای نهضت جهانی اسلام ، درمراسم پاسداشت شهدای مقابله مستقیم با آمریکا در خلیج فارس ؛ موجودیت یگان استشهادی خود را در بوشهر برای دفاع از تاسیسات هسته ای این شهر در برابر تهدیدات آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کرد .

سخنگوی ستاد این مراسم افزود : یگان سازماندهی شده آموزشهای لازم را دیده و درصورت لزوم به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

شکرالله عطار زاده نماینده مردم بوشهردر سخنانی در این مراسم گفت : من به عنوان نخستین عضو مجلس و اولین بوشهری برای عملیات استشهادی ثبت نام می کنم و حاضرم جان ناقابل خود را برای دفاع  از حریم اسلام، انقلاب  وجمهوری اسلامی در هر نقطه از جهان تقدیم کنم .  عطار زاده افزود امروز یاران شهید مهدوی که در خلیج فارس توسط سربازان شیطان بزرگ به شهادت رسید گرد آمده اند تا به دنیا بفهمانند که دست متجاوز را در هر جا که به حریم اسلام و جمهوری اسلامی تجاوز کند قطع خواهند کرد .

وی افزود : مردم بوشهر نیز سالهاست که راه مبارزه با استکبار را یاد گرفته اند ونام هرکدام از آنها ، چه زن و چه مرد نامشان دربرگ زرین تاریخ و مبارزات استشهادی درج خواهد شد.

دراین مراسم حسین شریعتمداری مدیر مسوول روزنامه کیهان  نیز یکی از مهمترین ابزارهای ایران در برابر بیگانگان را عملیات استشهادی خواند و گفت : زمانی که حضرت امام (ره)  درباره شهید حسین فهمیده پیام  دادند و او را رهبر ملت خواندند می خواستند امکان و توان بهره برداری از راهکار استشهادی را برای آیندگان برجسته سازند .

وی با غیرقابل قبول خواند امنیت درجهان سلطه و ناامنی در جهان اسلام گفت :  ما برای بدست آوردن این امنیت نقاط قوت بسیاری داریم.

وی یکی از این نقاط قوت را گسترش دامنه حضور آمریکا در منطقه خواند و آن را سبب آسیب پذیری نیروهای این کشور دانست و افزود : نقطه قوت دیگر ما این است که  با اسرائیل مرز داریم و لی آنها با ما مرز ندارند .

شریعتمداری عملیات استشهادی را ابزار استقاده از این نکات قوت دانست و گفت : شاید حالا نوبت ما نباشد ولی باید مجهز باشیم و باید راه خروج پیدا کرد .

وی افزود : البته جمهوری اسلامی ایران مسیر خود را می رود،  ما راه های دفاع فراوانی داریم و اسرائیل می داند که اگر دست از پا خطا کند با چه فاجعه ای روبرو خواهد شد .

منبع:خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo