شهید آوینی
 
کلیه مساجدی که به نام یا القاب امام عصر (عج) باشند گلباران می شوند
رئیس ستاد مردمی اعیاد شعبانیه در نشست مطبوعاتی این ستاد که صبح روز شنبه برگزار شد گفت : ستاد اعیاد شعبانیه در سال 83 برنامه ویژه ای تدارک دیده است که در خیابان ولیعصر ، از میدان راه آهن تا میدان تجریش اجرا می شود .

قدرت الله زنجانی در آغاز این نشست گفت : بیش از چهل نفر از خیرین ستاد اعیاد شعبانیه را تشکیل داده اند و این ستاد هیچ گونه وابستگی به نهادهای دولتی نداشته و کاملا  به صورت مردمی اداره می شود . این ستاد علاوه بر خیرین، از کمک های مردمی نیز استفاده می کند .

وی درباره برنامه های این ستاد گفت : بیش از یک میلیون نفر عاشق مولا در 110 منطقه کشور که حدود 110 هزار محله را در بر می گیرد جشن میلاد صاحب الزمان را برگزار می کنند . از جمله برنامه های این ستاد می توان به تهیه و توزیع 21 کیک به میزان 10 تن در 21 منطقه تهران ؛ تزئین ، چراغانی و آذین بندی اماکن و معابر عمومی؛ بر پایی ایستگاههای صلواتی و هدیه نمودن شربت و شیرینی در اماکن عمومی؛ توزیع اقلام رایگان همچون پلاکارد عمومی، بوم ، کالاهای فرهنگی، بروشورهای پیام تولد ، نوار صوتی و شیلنگ نوری  ؛ کالاهای یارانه ای همچون پرچم ، ریه برقی، و لوستر؛ برپایی نمایشگاههای فرهنگی به ویژه  نمایشگاه کتاب؛ برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی و ...  اشاره کرد .  

زنجانی افزود : از آن جا که روز ولادت حضرت مهدی (ع) به عنوان روز جهانی مستضعفان نامگذاری شده ، این ستاد با امدادگران کمیته امداد همکاری نموده و در این روز در خدومت محرومین جامعه خواهد بود .

وی ادامه داد : در روز میلاد صاحب الزمان کلیه مساجدی که به نام یا القاب امام عصر (عج) باشند گلباران می شوند .

زنجانی در پایان سخنان خود از کلیه مردم خواست برای سلامتی آقا امام زمان هزار صلوات و حداقل یک جزء قرآن قرائت شود .

گفتنی است که شماره تلفنهای 3- 8910572 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی توزیع اقلام رایگان و یارانه ای ستاد اعیاد شعبانیه در نظر گرفته شده است .

منبع:خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo