شهید آوینی

 

باخت تیم والیبال ایران در مقابل كره جنوبی
در این‎ بازیها كه‎‎ در دوحه پایتخت‎‎ قطر انجام‎ گرفت تیم‎ والیبال‎ جوانان‎‎ ایران در دیدار نهایی‎ با كره‎ جنوبی‎ روبرو شد و با توقف‎ مقـابـل‎ این‎‎ تیم‎‎ به‎‎مقام دومی‎ این دوره از بازیهـا دست‎‎ یافت.
ملی‎ پوشان‎‎‎ والیبال‎ جوان كشـورمـان كـه‎ در دوره‎‎ قبلی‎‎ این‎ رقابت‎ ها به مقام‎ قهرمانی رسیده‎‎ بودند در مسابقه دیشب‎ خود 3 بر یـك‎ مغلوب‎ كره‎ای‎‎ ها شدند و بر سكوی دوم‎ آسیـا ایستادند.

محمد جواد فخار، سرمربی اسبق تیم ملی والیبال جوانان كشورمان تصریح كرد: تمامی ملی پوشان جوان ایران از تكنیك لازم برخوردارند و با توجه به این مهم تاكتیكها براحتی قابل اجرا خواهند بود. این موارد در كنار سرویس و دفاع كارآمد قهرمانی تیم را رقم می زند.

فخار می افزاید: تیم ملی ایران در مقابل تیمهایی كه سرعتی كار می كنند و از سرویس های خوبی بهره می برد، در همه رده های مشكل داشته است كه با تلاش بیشتر این نقایص بر طرف می شود. مربی سابق تیم ملی جوانان معتقد است: استفاده از پاسور كار آمد در كنار محمد سلیمانی از نقاط مثبت تیم ملی به شمار می رود كه این موارد رسیدن به مقام قهرمانی مسابقات جوانان را بیش از پیش آسان می كند.

فخار در پایان ابراز امیدواری كرد كه زحمات فدراسیون والیبال در طول این مدت در كنار تلاشهای بازیكنان و مربیان تحقق یابد و ملی پوشان جوان كشورمان، به قهرمانی در آسیا دست یابند.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo