شهید آوینی

 

28 دانش پژوه بسیجی در المپیاد های جهانی مدال گرفتند 

مراسم اختتامیه نهمین دوره آمادگی المپیادهای علمی بسیج در پنج رشته ریاضی،‌ رایانه، شیمی، فیزیك و زیست شناسی روز گذشته با حضور دكتر احمدی نژاد شهردار تهران در دانشكده تربیت معلم «نسبیه» برگزار شد.

در این مراسم دكتر محمود احمدی نژاد، شهردار تهران با اشاره به این كه بالا بودن شمار جمعیت جوانان كشور یك فرصت طلایی و استثنایی است گفت: كشوری كه آرمان های بلند را دنبال می كند نیازمند. جوانان برومند، مبتكر، خلاق و پركار است تا قله های پیشرفت را بپیمایند. وی افزود: زمانی كه نیروی سرشار جوانی با تفكر سازنده بسیجی گره می خورد معجزه رخ می دهد و این همان چیزی است است كه امروز ملت ما به آن نیازمند است. وی تصریح كرد: در سه دهه اخیر جوانان ما دو معجزه بزرگ آفریده اند و امروز منتظر وقوع معجزه سوم هستیم. احمدی نژاد خطاب به دختران جوان بسیجی گفت: امروز كشور ما نیازمند معجزه سوم شما است، ملت ما ملتی بزرگ و دارای آرمان های بلند الهی و انسانی است لذا امروز ما باید به سرعت به سمت اهداف تشكیل یك جامعه نمونه اسلامی و پیمودن مرزهای پیشرفت علمی و صنعتی حركت كنیم.

در ادامه این مراسم، دكتر مسعودی، مدیر باشگاه دانش پژوهان بسیج با تشریح عملكرد این باشگاه و موفقیت های جهانی دانش پژوهان بسیجی گفت: از سال 79 تا كنون 28 نفر از دانش آموزان شركت شركت كننده در المپیاد های علمی بسیج موفق به كسب مدال و رتبه در المپیادهای جهانی شده اند. وی افزود: همچنین بیش از 234 نفر از دانش آموزان و دانش پژوهانی كه در دوره های آمادگی المپیادهای علمی بسیج شركت كرده اند، موفق به كسب مدال در المپیاد های كشوری شده اند. مسعودی با اشاره به برگزاری نهمین دوره آمادگی المپیاد های علمی بسیج ویژه دختران در شهریور ماه گفت: در این مرحله بیش از 100 نفر از دانش آموزان دختر بسیجی در كلاس های آمادگی علمی شركت كردند كه در این مراسم از 15 نفر كه رتبه های برتری را كسب كرده اند تجلیل می شود.

دكتر مسعودی خدمات علمی باشگاه را شامل برگزاری دوره های آمادگی حضوری و ارسال جزوات آموزشی دانست و افزود: دومین مرحله آمادگی المپیادهای علمی فروردین ماه آینده با حضور نفرات برتر برگزار خواهد شد.

 

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo