شهید آوینی

 

ايوانكوويچ: بهترين عناصر تهاجمی را به كار می‌بريم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: انگیزه‌ی موجود میان بازیكنان بزرگ‌ترین دلیل برای شكست دادن اردن است و خوشبینی ما وقتی بیشتر می‌شود كه می‌بینیم هیچ كدام از بازیكنان ما در آستانه‌ی این دیدار مهم مصدوم نیستند.

برانكو ایوانكوویچ درباره‌ی سیستم تیم ملی كشورمان در برابر اردن، اظهار كرد: مهم‌ترین مساله هماهنگ شدن بازیكنان با سیستم است و تغییر سیستم در برنامه‌ی ما برای بازی با اردن وجود ندارد؛ تمرینات گواه این است كه بازیكنان با این سیستم هماهنگ شدند و با این سیستم شناور به دورازه‌ی اردن حمله خواهیم كرد. وی افزود: بهترین عناصر تهاجمی را از ابتدای بازی به درون زمین می‌فرستیم و درباره‌ی حضور هم‌زمان دایی، هاشمیان، عزیزی و كریمی شرایط را می‌سنجیم.

ایوانكوویچ به نخستین تمرین وحید هاشمیان اشاره كرد و گفت: وضعیت بدنی وحید عالی بود و من از تمرین او با تیم ملی بسیار خوشحالم. مطمئنم بازیكن بزرگی مانند هاشمیان از نظر هماهنگی با بازیكنان مشكلی نخواهد داشت.

 وی درباره‌ی حذف نام چهار بازیكن از اردوی تیم ملی، گفت: خط زدن نام این چهار بازیكن (معدنچی، عنایتی، كاشی و وزیری) یكی از مشكل‌ترین تصمیماتی بود كه تا كنون گرفته‌ام. به دلیل این كه بازیكنان فوق تمرینات بسیار خوبی را با سایر اعضای تیم ملی انجام داده بودند.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo