شهید آوینی
 

من دیگر یک امریکایی نیستم

معرفی پایگاه اینترنتی ضد جنگ Free.freespeech.org

این سایت متعلق به مردان و زنان و کودکان به قتل رسیده عراق، فلسطین، افغانستان، یوگوسلاوی، کره، کلمبیا، لاووس، فیلیپین، اندونزی، چین، تایلند، لبنان، لیبی، بوسنی، روسیه، فرانسه، آلمان، ایران، سومالی... جمهوری دمینیکن، السالوادور، نیکاراگوئه و ایالات متحده آمریکا است. میلیونها انسانی که توسط ارتش دولت آمریکا به قتل رسیده اند.
این سایت بنابر نقل از خود سایت، حاصل تلاش شخصی فردی است که هدفش را از این اقدام اینگونه بیان می کند:
- کمک برای نشان دادن تروریسم دولتی ارتش و دولت آمریکا
- کمک برای نشان دادن حیله های رسانه های خبری ایکه جنایات وحشیانه جنگ های آمریکا را می پوشانند.
" من دیگر یک آمریکایی نیستم. آمریکایی ها مردمی اند که به تروریسم، شکنجه، قتل و ... تا زمانی که توسط ارتش امریکا انجام می شوند، اعتقاد دارند. آنها مردمی اند که در زمانی که ارتش شیطانی شان در حال ارتکاب اعمال وحشیانه علیه بشریت اند، ساکت می نشینند و آن عده ای کمی هم که سخنی می گویند، با پرداخت مالیات به این دولت در واقع به جنایان جنگی کمک مالی رسانند."
و ...
سایت از نظر مطالب موجود در آن بسیار غنی است. در home page سایت مطلبی بلند در راستای نشان دادن ماهیت تروریستی آمریکا و با استفاده از سخنان دولتمردان خود آمریکا، را می بینید. در ادامه مطلبی با عنوان " خود آمریکا حملات 11 سپتامبر را مرتکب شده"، ویرانی زاپن هیروشیما ناکازاکی توکیو، بزرگترین تهاجم آمریکا ویتنام کره کلمبیا و لاووس و ... را می توان د راین صفحه مشاهده کرد.

take action: این قسمت سایت حاوی تصاویری از جنگ عراق با جملاتی در زیر آنهاست: این کارکرد کشندگان کودک آمریکایی و انگلیسی است، مالیات های دلاری شما در حال استفاده(خطاب به مردم آمریکا)و ... و در ادامه خبر تظاهرات جهانی 20 مارس بر علیه اشغال عراق توسط آمریکا که به طور مفصل آمده است. در ادامه نیز اخبار جهانی مشابه آورده شده است.

news : در این بخش منابع خبری ای که از نظر سایت قابل اعتماداند به صورت لینک آورده شده است.

Reveal qouts : " هر بار که ما کاری انجام می دهیم تو(شیمون پرز) می گویی که آمریکا این کار را می کند، آمریکا آن کار ار می کند... من می خواهم چیزی را واضح به تو بگویم: در مورد فشار آمریکا روی اسراییل ناراحت نباش. ما یهودیان آمریکا را کنترل می کنیم و خود آمریکاییان این را می دانند. آریل شارون"
" بزرگترین جنایت از جنگ جهانی دوم به بعد، سیاست خارجی آمریکا بوده است. رمزی کلارک"
این بخش حاوی سخنان شخصیت های مشهور جهانی در رابطه با موضوعات سایت است.
گفتنی است در جای جای سایت لینک های مرتبط با موضوع سایت وجود دارد.

منبع: سایت خیزش

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo