شهید آوینی
 
نفرات برتر نوزدهمین جشنواره ملی قرآن دانشجویان معرفی شدند

نوزدهمین جشنواره ملی قرآن دانشجویان كشور امروز بیست و نهم مردادماه با معرفی نفرات برتر در تالار علامه امینی دانشگاه تهران به پایان رسید.
در این مراسم افراد برگزیده در رشته‌های ترجمه قرآن، تفسیر، خوشنویسی، نقاشی، تذهیب، صنایع دستی، داستان، شعر، مقاله‌پژوهی، طراحی پوستر، نماهنگ، حفظ 10، 20 و 30 جزء قرآن‌كریم و قرائت تحقیق و ترتیل معرفی شدند و از آنان تقدیر به عمل آمد.

رشته ترجمه
در رشته ترجمه زینب نیكخواه بهرامی از دانشگاه دانشكده صدا و سیمای از استان تهران، صدیقه اكبری از دانشكده علوم پزشكی از استان تهران، فاطمه احمدی متمایل از دانشكده علوم پزشكی از استان همدان، سمیه الوندی از دانشكده علوم پزشكی از استان كرمانشاه، فضل‌اله عباسی از دانشكده دامپزشكی از استان چهارمحال و بختیاری رتبه‌های اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند و به ترتیب از شش تا دو سكه بهارآزادی دریافت كردند.
رشته تفسیر
همچنین در رشته تفسیر مریم حقی از دانشگاه اصفهان، فاطمه غلامی از دانشگاه یزد، مجتبی منتظری از دانشگاه امام صادق(ع)، مریم شادافزا از دانشگاه علوم پزشكی از استان قزوین، سیده مونا صالحی از دانشگاه علوم پزشكی ایران به ترتیب اول تا پنجم شدند و از شش تا دو سكه بهارآزادی دریافت كردند.
بخش هنری
در بخش هنری و در رشته خط نستعلیق محمد بی‌نیاز از دانشگاه پیام نور از استان كردستان، یوسف دهقانی از دانشگاه اصفهان، مصطفی رضایی از دانشگاه اصفهان اول تا سوم شدند.
در رشته خط نستعلیق شهرام روحی از مؤسسه آموزش عالی سجاد از استان خراسان، رویا هاشمی از دانشگاه تربیت معلم تهران، اكبر خسروی از دانشكده علوم پزشكی كردستان رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در رشته خط نسخ نیز صابر صفایی از دانشگاه شهید رجایی از استان تهران، خانم مهشید السادات بهبهایی ار دانشگاه پیام نور از استان اصفهان، اكبر اسماعیلی از دانشگاه جامع علمی كاربردی از استان تهران اول تا سوم شدند.
در رشته خط ثلث هم حمید مكانیك از دانشگاه فردوسی مشهد و لیلا خلیل از دانشگاه پیام نور ماكو رتبه‌های اول تا دوم را كسب كردند.
همچنین در رشته خط كوفی كاظم خراسانی از دانشگاه ثامن‌الحجج مشهد و مصطفی علیمرادی از دانشگاه شهید رجایی تهران به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.
در رشته نقاشی لاله خمسه‌ای از دانشگاه تهران، طالسین كریمی عواطفی از دانشگاه هنر، میرمهدی سیدی از دانشگاه اردبیل به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.
در رشته نقاشی خط هم امیر نجفی از مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی تهران، ارمین مهدوی از دانشگاه سوره، خانم مریم‌السلادات شجاع‌الدین از مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی تهران برگزیده شدند.
در رشته تذهیب مرضیه اصغریان ار دانشگاه جامع علمی كاربردی از استان اصفهان، رویا جمالی، حافظ وطنی هر دو از دانشگاه شیراز به عنوان افراد برگزیده معرفی شدند.
در رشته صنایع دستی هم مهدی صحراگرد با اثر هنری (مشبك) از دانشگاه شیراز، نرگس سیبویه هنرمند قلمزن از دانشگاه شیراز، اعظم باقرزاده در رشته سانیچی(فرش) از دانشگاه تهران به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.
برگزیدگان رشته‌های هنری از چهار تا دو سكه بهارآزادی به عنوان هدیه دریافت كردند.
در رشته داستان شكوفه آروین از دانشگاه شهیدبهشتی و مسعود حضوری از دانشگاه شهركرد.
در رشته شعر محمدجواد شاهمرادی از دانشگاه اصفهان، عباس محمدی از دانشگاه پیام نور خمین و محمد مرادی از دانشگاه شیراز.
در رشته مقاله‌ پژوهشی حمیدرضا حبیب‌الهی از دانشگاه مذاهب اسلامی و تورج زینی‌وندی.
در رشته طراحی پوستر سید محسن حسینی از دانشگاه هنرهای زیبا.
در رشته نماهنگ حامد نمازی از دانشگاه علمی كاربردی شاهرود، سعید جلالی مقدم از دانشگاه تهران.
رشته حفظ
در رشته حفظ 10 جزء خواهران معصومه قاسمی از دانشگاه بوعلی‌سینا، شیما سمیعی از دانشگاه تهران، بتول فردفانی از دانشگاه پیام نور.
در رشته حفظ 10 جزء برادران محمد ضرغام از دانشگاه علامه طباطبایی، محمد تمیمی از دانشگاه بوعلی سینا، سیدابراهیم پورحسینی از دانشگاه علوم پزشكی رفسنجان.
در رشته حفظ 20 جزء خواهران فاطمه حسینی علایی از دانشگاه تهران، زهره حسین‌زاده از دانشگاه پیام ‌نور كاشمر و سوده طهماسبی از دانشگاه علوم پزشكی مشهد.
در رشته حفظ 20 جزء برادران سیدمهدی حسینی از دانشگاه علوم پزشكی اصفهان، روح‌اله میرزایی از دانشگاه امام صادق(ع) و مجتبی بیابانپور از دانشگاه قم.
در رشته حفظ كل خواهران بتول ماهرخ از دانشگاه علوم پزشكی اراك، نسرین جعفری از دانشگاه صنعتی و مریم سعیدی از دانشگاه علوم قرآنی.
در رشته حفظ كل برادران مصطفی اصفهانیان از دانشگاه قم، سیدعبدالحسین دستغیب از دانشگاه امام صادق(ع) و محمد مصطفی‌پور از دانشگاه علوم پزشكی بقیه‌الله.
رشته ترتیل
در رشته ترتیل خواهران سمانه كوچكی از دانشگاه شاهد تهران، حمیده حكمیم‌زاده از دانشگاه بیرجند و سیده فاطمه اشرفی از دانشگاه پیام‌نور صومعه‌سرا.
در رشته ترتیل برادران علی‌اكبر كاظمی از دانشگاه یزد، هادی جاویدی از دانشگاه قم و غلامحسین جهانگیری از دانشگاه آزاد اسلامی تهران مركز.
رشته قرائت
در رشته قرائت خواهران سمیه حاج‌علی از دانشگاه تهران، محبوبه نصیری از دانشگاه پیام‌نور و شیما چنگی از دانشگاه اراك.
در رشته قرائت برادران حمید شاكرنژاد از دانشگاه جامع علمی كاربردی، محمد فلاح‌پور از دانشگاه گیلان، نقی عالیشاه از دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر و مصطفی صولتی از دانشگاه علوم پزشكی ارومیه.

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo