شهید آوینی

با حضور ژنرال جنگ شهری رژیم صهیونیستی در عراق
اشغالگران آمریكایی خود را برای عملیات تسخیر كامل نجف آماده می‌كنند

اشغالگران آمریكایی متشكل از نیروهای تفنگدار دریایی و نیروهای مارینز به استعداد بیش از 6000 نفر خود را آماده عملیات گسترده علیه مواضع شبه نظامیان مقتدی صدر در نجف اشرف می‌كنند.

این نیروها از سوی بیش از ده گردان پلیس عراق و همچنین گارد جدید‌التاسیس ملی این كشور حمایت می‌شود.
در همین حال یك منبع آگاه امنیتی در عراق به خبرگزاری فارس گفت: بسیاری از این افراد نیروهای گارد ملی عراق هستند كه در دوره رژیم صدام از عناصر بعثی و گارد ریاست جمهوری عراق به شمار می‌رفتند.
وی فاش كرد: نیروهای آمریكایی برای تسخیر نهایی شهر نجف از پشتیبانی تعدادی از فرماندهای اسرائیلی كه تخصص در جنگهای شهری دارند برخوردار هستند.
این منبع آگاه امنیتی افزود: ژنرال رافائل امیر و برخی دیگر از افسران بلند‌پایه امنیتی اسرائیل كه سالها در درگیری‌های شهری در فلسطین اشغالی شركت داشته‌اند، به نیروهای آمریكایی یاری می‌رسانند.
وی اضافه كرد: نیروهای آمریكایی با برنامه ریزی این ژنرال صهیونیست، برای در هم شكستن مقاومت در نجف قصد پیاده كردن چترباز در پشت نیروهای مقتدی صدر را دارند و قصد دارند با كمترین تلفات و خسارات به نیروهای خود به ماجرای جیش‌المهدی پایان دهند.
نیروهای مقتدی صدر نیز مشغول تحكیم مواضع خود در بخشهای قدیمی نجف، اطراف حرم امام علی (ع) و قسمتهایی از بخش صنعتی این شهر هستند.
در همین حال درگیری‌های پراكنده در شهر نجف آغاز شده است و درگیری در قبرستان وادی‌السلام همچنان ادامه دارد.
بر طبق اخبار دیگر از صبح امروز هلی‌كوپترهای آپاچی آمریكا در شمال نجف به گشت‌زنی مشغول هستند و واحدهای توپخانه نیز در اطراف شهر نجف مستقر شده‌اند.
نیروهای آمریكایی همزمان با برنامه‌ریزی برای سركوب تمام عیار و جنایاتی تازه در نجف، دستور اخراج تمامی خبرنگاران محلی و بین المللی را از این شهر صادر كرده‌اند و قصد دارند در غیاب رسانه‌ها در نجف حمام خون به راه اندازند.
پیش از این پلیس عراق در كنار نیروهای آمریكایی در سركوب مردم نجف حضوری فعال داشت، اما در پی صدور فتوایی از سوی آیت الله حائری بسیاری از نیروهای پلیس عراق از مقابله با مردم خودداری كردند.
آیت الله حائری در فتوای خود مقابله پلیس عراق با مردم و تیر اندازی به سوی آنان را حرام شرعی اعلام كرده بود.
در درگیریهای روزهای گذشته بیش از 200 تن از سربازان گارد ملی عراق از ابتدای درگیریها در نجف اسلحه را زمین گذاشت و به نیروهای مردمی پیوسته‌اند.
همه اخبار از این مسئله حكایت دارد كه ماشه جنگ علیه انسانیت ومقدسات در نجف اشرف آماده چكاندن است.

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo