شهید آوینی
 
«آیه‌های زندگی، برای بیداری» عاشقان قرآن را به سوی خود می‌خواند
ویژه برنامه‌ حفظ و درك مفاهیم قرآن كریم با عنوان «آیه‌های زندگی برای بیداری» عصرهای تابستان در شبكه رادیو قرآن مهمان صدها هزار نفر از عاشقان وحی است.

مسعودرضا خالقی، سردبیر این برنامه‌ در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: طرح سراسری آیه‌های زندگی به منظور گسترش فرهنگ قرآن كریم و آشنایی اقشار مختلف جامعه با مفاهیم انسان ساز كلام الهی از سال هشتاد و یك تاكنون برگزار می‌شود و هم اكنون نیز پنجمین دوره این طرح با حفظ 165موضوع قرآنی درباره معاد در حال برگزاری است.

خالقی كه از استودیوی پخش رادیو قرآن و به هنگام پخش این برنامه سخن می‌گفت افزود: این برنامه زنده مورد استقبال هموطنان ایرانی در سراسر كشور قرار گرفته و شبكه جهانی اینترنت رادیو نیز بسیاری از عاشقان كلام الهی را در سراسر دنیا به خود جلب كرده است.

«آیه‌های زندگی، برای بیداری»هر روز تابستان به جز روزهای جمعه‌ از ساعت 15/17 تا 19 از شبكه رادیویی قرآن پخش می شود و شنوندگان این شبكه از اقصی نقاط كشور در حفظ و درك مفاهیم 165 موضوع قرآنی به صورت برقراری ارتباط زنده تلفنی شركت می‌كنند.
سید مهدی فاطمیان از داوران بین المللی، كارشناس ویژه این برنامه زنده رادیویی است. گفتنی است در طرح چهارم آیه های زندگی كه در همایش سراسری سال گذشته در محل سالن دوازده هزار نفری ورزشگاه آزادی با حضور رئیس مجمع تشخیص مصحلت نظام برگزار شد، بیش از یك هزار برگزیده این طرح با هدایای نفیسی از جمله هزینه سفر حج عمره و سفر به عتبات عالیات مورد تقدیر قرار گرفتند.

علاقه‌مندان برای ارتباط زنده با برنامه آیه‌های زندگی و ثبت نام با شماره‌ تلفن‌های 2051632 و 243017 تماس بگیرند.
این شبكه در تهران روی موج 3/91 FM، و 585 MW و در شهرستان‌ها از طریق فركانس محلی موج FM قابل دریافت است.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo