شهید آوینی


اسرائیل بار دیگر شیخ حسن نصرالله را تهدید به ترور کرد ‎

با فرارسیدن اربعین شهادت عبدالعزیز الرنتیسی ، یک مقام عالی رتبه ارتش اسرائیل امروز بار دیگر شیخ حسن نصرالله را تهدید به ترور کرد
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه بنی گانتز Benny Gantz فرمانده ارتش شمال اسرائیل امروز در گفتگو با تلویزیون این رژیم شیخ حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان را بار دیگرتهدید به ترور کرد. وی با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت ترور شیخ حسن نصرالله گفت : این موضوع غیرممکن نیست .

وی همچنین سوریه را تهدید کرد درصورتیکه به روابط خود با جنوب لبنان و تقویت این بخش ادامه دهد پاسخ شدیدی از اسرائیل دریافت خواهد کرد. گانتز سوریه را متهم به فراهم کردن تسلیحات برای مبارزان حزب الله کرد و گفت : سوریه هزینه سنگینی را خواهد پرداخت .

این افسر رژیم صهیونیستی چن دروز پیش نیز یک بار دیگر نیز سوریه را تهدید کرده بود که در صورتیکه به تقویت جنوب لبنان ادامه دهد با نتایج اسفناک و مصیبت باری روبرو خواهد شد .

به دنبال ترور احمد یاسین رهبر جنبش اسلامی حماس ژنرال موشه یعالون رئیس ستاد مشترک این رژیم آشکارا اعلام کرده بود که نصرالله گزینه بعدی خواهد بود.

از سوی دیگر روزنامه السفیر اواسط ماه می گزارش داده بود که یک گروه اسرائیلی که تلاش داشتند شیخ حسن نصرالله را به قتل برسانند بازداشت شدند . حزب الله از دادن هر گونه توضیحی در این زمینه خودداری کرد .

گفتنی است روزنامه انگلیسی ساندی تایمز چندی پیش در سرمقاله خود نوشت گزارشهایی منتشر شده است مبنی بر اینکه دستگاه امنیتی ملی اسرائیل " شین بت " با تهیه لیستی در نظر دارد پیش از خروج از نوار غزه 1000 تن از فلسطینیها را به قتل برساند
این روزنامه در ادامه به نقل از یک منبع نظامی اسرائیلی می نویسد ارتش اسرائیل تغییر طرحهای تاکتیکی خود را آغاز کرده است.

طبق تاکتیکهای جدید پس از ترور اعضای درجه یک و رهبران گروهها اعضای درجه دو و درجه سه این گروهها ترور خواهند شد .

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo