شهید آوینی


آغاز به كار چهارمین همایش اتحادیه تشكلهای دانشگاه آزاد اسلامی‎
چهارمین همایش سراسری اتحادیه تشكلهای دانشجویی دانشگاه آزاد با شعار رفاه و امنیت، عدالت و آزادی، جنبش دانشجویی تعامل دو سویه در دانشگاه آزاد اصفهان شروع به كار كرد.

حمید رضا امیدیان دبیر این همایش اهداف این همایش را در راهكارهای دستیابی به نظامی مردمسالار مبتنی بر آمیزه‌های دینی، ارتقای سطح آگاهیها و دانش رابطین سیاسی و تشكیلاتی تشكل‌ها، پیگیری مشكلات تشكل‌ها، تصمیم‌گیری درباره آینده اتحادیه تشكل‌ها و انتخابات شورای مركزی این اتحادیه عنوان كرد.
عبدالله جاسبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به این همایش یادآور شد: توجه عمیق به زیر ساختهای فكری و معنوی، رویكردی جزمی به فراگیر نمودن قانون و تبعیت از آن توجه به جنبش عظیم نرم‌‌افزاری و آزاد اندیشی، ایجاد انگیزه‌های فعالیت دانشجویی، رقابت در چارچوب تعاملی سازنده و ایجاد فضای لازم برای حضور نیرو‌های جوان نكاتی است كه باید به كار بست.
همچنین احمد احمدی قائم مقام نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌ها خطاب به دانشجویان گفت: كلام و بیان شما برای مردم الگو است. شما می‌خواهید دیگران را هدایت و تربیت كنید و در مسیر صحیح در حركت در آورید و این بسیار مشكل است.
وی ادامه داد: تشكلهای اسلامی سیاسی فقط به دنبال هدایت كردن خود نیستند بلكه به دنبال اقامه كردن ارزشها و جامعه خود هستند. هدفی كه شما دنبال می‌كنید بالاترین هدفها است. تشكلهای اسلامی می‌خواهند صالحان و نیكان را رهبری كنند و این تلاش و كوشش زیادی می‌طلبد.
وی گفت: كسی كه در این راه قرار می‌گیرد بایستی دائما محاسبه اعمال خود را بكند و بر اعمال خود دقت داشته باشد.
این همایش به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo