شهید آوینی

 

دانشجویان دانشکده افسری مسیر اصفهان تا حرم امام را پیاده طی می کنند
همزمان با ایام گرامیداشت پانزدهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ، 900 نفر از دانشجویان دانشکده افسری علوم پایه نظامی سپاه برای دهمین سال پیاپی به صورت دوی امدادی مسیر شهر اصفهان تا حرم امام خمینی (ره) را طی می کنند .

این کاروان از تاریخ 10/3/83 با عبور از دهها شهر و روستا از جمله اصفهان، درچه، زرین شهر ، شهرکرد ، داران ، خوانسار ، گلپایگان ، خمین ، اراک ، فرمهین ، تفرش ، آشتیان ، سلفچگان ، قم ، پیشوا ، ورامینو شهرری پس از طی 850 کیلومتر مسافت عصر روز 13/3/83 به مرقد مطهر امام راحل (ره) خواهند رسید.

دانشجویان دانشگده افسری علوم پایه نظامی سپاه در طول مسیر ضمن زیارت و تجدید عهد و پیمان با شهدا ، حدود 50 گلزار را غبارویی و از خانواده های شهدا نیز سرکشی می کنند .

ختم چهارده میلیون صلوات و تلاوت 313 ختم قرآن کریم به نیابت از یاران حضرت ولی عصر (عج) و سلامتی حضرت صاحب الزمان (عج) از دیگر برنامه های این کاروان است .

همچنین تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و زنده نگه داشتن حماسه های جاویدان ، اقتدار و توان رزمی افسران جوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اعلام حضورجدی در تمامی صحنه ها از جمله فرهنگی ، ورزشی و ... و تحکیم و تعمیق پیوند ناگسستنی سپاه با امت حزب الله و شهید پرور از جمله اهداف این کاروان است .

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo