شهید آوینی



آمریكایی‌ها و انگلیسی‌ها در عراق روی صدام را هم سفید كردند


جنایات هولناك آمریكایی‌ها و انگلیسی‌ها علیه زندانیان عراقی هر روزه بعد تازه‌ای پیدا می‌كند و با افشا شدن جزئیاتی تازه و عكس‌هایی جدید كه حاكی از رفتار هولناك نظامیان آمریكایی با زندانیان عراقی و شكنجه‌ی آنهاست، بار دیگر ماهیت حقیقی مدعیان «حقوق بشر» به جهانیان نشان داده می‌شود.

در تازه‌ترین گزارش‌ها از شكنجه‌ی عراقی‌ها توسط آمریكایی‌ها و انگلیسی‌ها، واشنگتن‌پست عكس‌های جدیدی را منتشر كرده كه در آنها تصاویر به نمایش در آمده آنچنان فجیع هستند كه بسیاری از آنها را نمی‌توان حتی منتشر كرد.
این مجموعه‌ جدید شامل بیش از 1000 تصویر از زندانیانی می‌باشد، كه با وضعیت بسیار بدی بر روی هم ریخته شده‌اند.

 

در میان این تصاویر عكسی است كه نشان می‌دهد یك سرباز آمریكایی با یك قلاده كه به دور گردن یك زندانی عراقی بسته است، آن را بر روی زمین می‌كشد.
هم چنین روزنامه‌ دیلی میرور كه پیش از این عكس‌هایی را در رابطه با رفتار نظامیان انگلیسی با زندانیان عراقی منتشر كرده بود، شواهد و گزارش‌های جدیدی را منتشر كرده است. این شواهد از اظهارات یك سرباز انگلیسی گزارش شده كه خود شخصا شاهد شكنجه‌ی زندانیان عراقی از سوی نیروهای انگلیسی بوده است.
این فرد نظامی می‌گوید، اسنادی را در دست دارد كه در آن جزئیات شكنجه‌ی عراقی‌ها از سوی «عناصر شرور و خودسر در نیروهای انگلیسی» قید شده است.
هم چنین دیلی میرور تاكید دارد كه تصاویر ارائه شده از شكنجه‌های صورت گرفته معتبر است.
افشاگری‌های جدید هم چنین حاكی از این هستند كه به طور مثال در یك مورد یك سرجوخه‌ی انگلیسی پس از انداختن یك كیسه بر سر یك زندانی عراقی انگشت خود را در چشم او چنان فرو می‌كند، تا این زندانی از درد فریاد بكشد

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo