شهید آوینی


حمله ویروس‌های اسراییلی به سایت حماس

همزمان با ادامه سیاست تروریستی رژیم صهیونیستی بر ضد مبارزان فلسطینی به ویژه مبارزان «حماس»، پایگاه اینترنتی «حماس» نیز از گزند حملات تروریستی این رژیم ایمن نمانده است.

به نقل از پایگاه اینترنتی «اسلام آنلاین»، پایگاه اینترنتی «حماس» به نام مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، هدف حمله ویروس‌های کامپیوتری رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، پایگاه اینترنتی مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین وابسته به «حماس»، از روز اول ماه می (12 اردیبهشت)، متوجه ورود اطلاعات عجیب و غریب در بخش روسی خود شد که به عبدالعزیز الرنتیسی، رهبر فقید «حماس» که 17 آوریل (29 فروردین) در نوار غزه در حمله تروریستی بالگردهای صهیونیستی به شهادت رسید، توهین می‌کرد.در بخشی از این داده‌ها، ادعاهایی درباره شهید الرنتیسی مطرح شده بود که بر خلاف عفت و عرف عمومی بوده و با مونتاژ عکس‌های ضد اخلاقی، صحنه‌های شرم‌آوری را روی مانیتور به نمایش می گذاشت.

مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین به هفت زبان عربی، انگلیسی، فرانسوی، روسی، فارسی، اردو و مالاوی اخبار و مقالات مربوط به فلسطین را منتشر می‌کند که هم‌اکنون با ورود این ویروس، تمام بخش‌های سایت «حماس» مسدود شده است.

از سوی دیگر خبرگزاری فرانسه گزارش داد، نظامیان صهیونیستی روز گذشته «عماد جنادره»، از رهبران حماس در شمال كرانه‌ باختری رود اردن را به شهادت رساندند.

جنادره سی‌ساله كه از فرماندهان گردان‌های شهدای‌الاقصی بود، عصر دیروز به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در روستای كلوزه به شهات رسید.
با به شهادت رسیدن جنادره شمار شهدای فلسطینی پس از آغاز انتفاضه دوم در سپتامبر سال 2000 میلادی، به 2993 رسید كه طی همین مدت، 905 تن از صهیونیست‌ها نیز در درگیری‌های دو طرف جان خود را از دست داده‌اند.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo