شهید آوینی


‎مجموعه حضرت یوسف (ع) از ماه آینده کلید می خورد
‎فرج الله سلحشور نویسنده ، کارگردان و تهیه کننده مجموعه تلویزیونی حضرت یوسف (ع) را برعهده دارد، از ماه آینده این سریال را کلید خواهد زد.

فرج الله سلحشور، کارگردان مجموعه تلویزیونی حضرت یوسف (ع) گفت: تاکنون نیمی از دکور این سریال در شهرک غزالی ساخته شده است و روند برنامه ریزی و امور پیش تولید مجموعه به خوبی پیش می رود. در صورتی که مشکل خاصی پیش نیاید و موفق به انتخاب تمامی بازیگران این اثر بشویم، از اواسط خرداد ماه ساخت این اثر کلید خواهد خورد.
وی در مورد بازیگران این سریال و شرایط انتخاب آنها توضیح داد: هنوز هیچ بازیگری برای بازی در این نقش انتخاب نشده است. ولی این را می توانم بگویم که بازیگر این نقش از میان چهره های شناخته شده است. اصولا چون این اثر به سمت آثار کلاسیک سوق پیدا می کند و نیازمند بازیگرانی است که بتوانند به خوبی دیالوگ ها را ادا کنند، از بازیگران تئاتری برای حضور در این سریال استفاده می کنم.
سلحشور درباره این مجموعه خاطر نشان ساخت: داستان این مجموعه بر اساس روایت قرآن کریم از زندگی حضرت یوسف (ع)شکل گرفته و برخی از جزییات و مضامین انسانی در آن لحاظ گردیده است.در این سریال نکاتی مانند پرداختن به عشق، مبارزه با شر و بدی و توجه به خداوند و مسایل توحیدی ذکر می شود. همچنین تمایل به سوی انسان کامل که تجلی اش در حضرت یوسف (ع) است و زلیخا به عنوان انسانی که مسیر تحولی عمیق را طی می کند، در این مجموعه تلویزیونی به تصویر در می آید. به طور کلی ما سعی داریم تا بخشی از فرازهای این داستان را که ناگفته مانده است، بتوانیم به صورتی نمایان کنیم.
لازم به ذکر است مجموعه تلویزیونی حضرت یوسف (ع) با تاخیری چند ماهه دوباره در مرحله پیش تولید قرار گرفته است و ساخت دکور های این مجموعه با سرعت بیشتری در حال انجام است.
در این سریال مجید میر فخرایی به عنوان طراح و مدیر هنری، محمد باقر آشتیانی به عنوان مدیر تولید و روح الله برادری به عنوان مجری طرح فعالیت می کنند. تاکنون حضور جهانبخش سلطانی، جعفر دهقان، حسن عباسی و زهرا عرب به عنوان بازیگران اصلی این مجموعه قطعی شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo