شهید آوینی

 

برترین‌های دومین دوره مسابقه عكس عاشورائیان مشخص شدند


برترین‌های دومین مسابقه سراسری عكس عاشورائیان در بخش‌های تعزیه و مراسم، شور جوانی، كودكان حسینی، نماز ظهر عاشورا و عكس آزاد توسط هیات داوران معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر، هیات داوران دومین مسابقه سراسری عكس عاشورائیان متشكل از مجتبی آقایی، مسعود زنده روح كرمانی و علیرضا كریمی صارمی نفرات برتر را در بخش‌های مختلف معرفی كردند.
بنا‌براین گزارش در بخش "شور جوانی" ساحره نظامدوست از مشهد، علیرضا مصلحی از اصفهان و داود جلیلی نژاد از تهران (به ترتیب مقام اول تا سوم) بخش "كودكان حسینی" علیرضا مصلحی از اصفهان، حمید رضا مجیدی از اراك و حسین ساكی از تهران (به ترتیب مقام اول تا سوم) بخش "تعزیه و مراسم‌ها" همایون امیر یگانه از تهران، آزاده نوزاد از تهران و نادر جوشقانی از تهران (به ترتیب مقام اول تا سوم) بخش "نماز ظهر عاشورا" مقام اول و دوم نداشت و داود كهن ترابی از كرج به مقام سوم رسید و در بخش "عكس آزاد" غلامرضا مسعودی از اهواز، حسین عسگری از كرج مقام اول تا دوم و قدیر وقاری از مشهد و حمید رضا مجیدی از اراك مشتركاً به مقام سوم رسیدند.

براساس این گزارش، دومین نمایشگاه سراسری عكس عاشورائیان از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر با حضور معاونین، مشاوران و مدیران كل فرهنگ ارشاد اسلامی، شخصیت‌های برجسته فرهنگی هنری و عكاسان مطرح كشور و مسئولین محلی در فرهنگسرای شهید صارمی افتتاح شد.
علاقمندان می‌توانند همه روز تا دهم اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت 8 صبح الی 6 بعد از ظهر با مراجعه به محل نمایشگاه واقع در: اسلامشهر - شهرك قائمیه - فلكه دوم - جنب مجتمع مسكونی جوانان - فرهنگسرای شهید صارمی از آثار برگزیده بازدید نمایند.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo